نوری: اردو‌های تیم‌های باشگاهی در ایران برگزار شود/ استقلال باید سراغ مربی خارجی برود

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال تهران گفت: شهر‌های خوبی برای برپایی اردوی تیم‌های باشگاهی در ایران داریم.

محمد نوری در گفتگو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص قانون جدیدی که فدراسیون برای ممنوعیت استفاده باشگاه‌ها در استفاده از البسه، مربی، بازیکن و اردو‌های خارجی مطرح کرده است گفت: در زمان قدیم اینگونه نبود که مدام اردوی خارجی برگزار شود. در ایران بهترین نقاط برای برپایی این اردو‌ها وجود دارد.

استقلال باید سراغ مربی خارجی برود

پیشکسوت باشگاه استقلال اضافه کرد: اما درباره استفاده از مربی خارجی باید بگویم، گزینه خارجی برای استقلال واجب است. چراکه اعتقاد دارم یک مربی خارجی می‌تواند استقلال را متحول کند تا شرایط این تیم را نسبت به فصل گذشته بهتر کند. استقلال با توجه به مهره‌هایی که داشت تیم خوبی را راهی مسابقات کرد و فقط یک مقدار بدشانسی آورد همچنین در آسیا نیز با ناداوری روبرو شد. 

نوری در خصوص استفاده استقلال از بازیکن خارجی تصریح کرد: استقلال باید یکی، دو مهره هم به همین بازیکنان خارجی که دارد اضافه کند.

موافقم که اردو‌های تیم‌های باشگاهی در ایران برگزار شود

او در خصوص ممنوعیت استفاده تیم‌های ایرانی از مربی و البسه خارجی نیز اضافه کرد: احتمالا این قانون را با توجه به شرایط اقتصادی که در ایران وجود دارد، ابلاغ کرده اند. موضوع لباس بحث چندان مهمی نیست. اما اردو باید در ایران باشد، چون بهترین نقاط را در ایران داریم. اما مخالف این بحث هستم که تیم‌ها ملزم به استفاده از البسه خارجی باشند و در مجموع اردوی خارجی را برای تیم های باشگاهی نیاز نمی‌بینم.


بیشتر بخوانید:

آیا برای انتخاب سرمربی استقلال خط قرمزی وجود دارد؟

بازی دو سر سود برای استقلال در انتقال تیام

استقلال دوباره نقره داغ شد/ بی کفایت ها و چندین میلیارد تومان ضرر مجدد!


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار