امیرعبدالهیان:

نتانیاهو قصد دارد بحرین را به جزیره‌ای اسرائیلی تبدیل کند

دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین الملل گفت: نتانیاهو قصد دارد بحرین را به جزیره‌ای اسرائیلی تبدیل کند و ریاض می‌خواهد سنگینی هزینه معامله قرن را متوجه بحرین کند.

نتانیاهو قصد دارد بحرین را به جزیره‌ای اسرائیلی تبدیل کندبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حسین امیرعبدالهیان دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین الملل در صفحه شخصی خود در توئیتر نوشت: «کوشنر داماد صهیونیست ترامپ از رونمایی طرح معامله قرن در بحرین خبر داده است».

وی در ادامه توئیت خود نوشت: «نتانیاهو قصد دارد بحرین را به جزیره‌ای اسرائیلی تبدیل کند و ریاض می‌خواهد سنگینی هزینه معامله قرن را متوجه بحرین کند. آل خلیفه در ادامه سیاست جنایت علیه مردم خود، در حال خیانت به ملت فلسطین اند.»

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۰:۰۶ ۰۱ خرداد ۱۳۹۸
جناب عبداللهیان: از طرفی اسرائیل از لانه عنکبوت هم سست تر است و اگر در جنگ بعدی اسرائیلی ها در جنگ شکست بخورند و بخواهند خاک کشور فلسطین را ترک کنند بالاخره یا با شنا کردن و یا هر وسیله دیگری باید خود را به یک خاک امن دیگری برسانند؟ یا نه؟!!! این مردم بحرین هستند که نباید اجازه اشغال خاک خود را از طریق صهیونیستها بدهند و فلسطین دومی بنام بحرین خلق شود چرا عاقل کند کاری که باز آرد پشیمانی؟ هان؟........................
آخرین اخبار