مدیر عامل صندوق بازنشستگی کشوری خبر داد؛

پرداخت وام ازدواج به هزار نفر از فرزندان بازنشسته

صالحی درباره وام ۲۰ میلیون تومانی برای فرزندان بازنشستگان کشوری توضیحاتی داد.

پرداخت وام ازدواج به هزار نفر از فرزندان بازنشستهبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سید میعاد صالحی مدیر عامل صندوق بازنشستگی کشوری در حاشیه نشست شورای عالی رفاه که ظهر امروز در وزارت خانه تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد، از سامانه جذب نخبگان در صندوق کشوری خبر داد و گفت: این سامانه امروز رونمایی می‌شود و تا دو هفته آینده برای ثبت نام نخبگانی که شرایط کار در زیر مجموعه‌های صندوق‌ها دارند، باز خواهد شد.

وی افزود: پس از ثبت نام بررسی‌های لازم انجام می‌شود و پس از آن مصاحبه از افراد دارای شرایط صورت می‌گیرد که اولویت با فرزندان بازنشستگان کشوری خواهد بود.

مدیر عامل صندوق بازنشستگی کشوری درباره وام ۲۰ میلیون تومانی برای فرزندان بازنشستگان کشوری اظهار داشت: فرزندان بازنشستگان کشوری که در سال ۹۷ عقد آن‌ها به ثبت رسیده باشد می‌توانند ثبت نام لازم را انجام دهند و به هزار نفر از بازنشستگان وام ۲۰ میلیونی تعلق و به حساب آن‌ها واریز خواهد شد.

صالحی در مورد افزایش حقوق بازنشستگان کشوری نیز تصریح کرد: افزایش ۱۸ درصدی یا ۴۴۰ هزار تومانی، ۲۵ اردیبهشت ماه به حساب بازنشستگان واریز شد و همزمان حقوق آن‌ها نیز همسان سازی شد که بدین منظور ۵ هزار میلیارد تومان برای بازنشستگان لشکری و کشوری اختصاص داده شده بود.

وی در خصوص عزل مدیری که بیش از ۳۰ میلیون تومان دریافت کرده بود، خاطرنشان کرد: مدیر یکی از زیر مجموعه‌های صندوق کشوری، دریافتی‌اش بیش از ۳۰ میلیون تومان بود که در راستای شفافیت این مدیر از کار برکنار شد.

مدیر عامل صندوق بازنشستگی کشوری افزود: گام اول شفاف سازی برداشته شده و ۴ گام بعدی طی روز‌های آینده برداشته خواهد شد.

صالحی ادامه داد: متأسفانه در برخی از زیر مجموعه‌های صندوق کشوری، مدیران حقوق‌های بالایی دریافت می‌کردند. من از اینجا تأکید می‌کنم تمام مدیران عامل ذیل قانون رعایت کنند.

وی افزود: فشار‌هایی ممکن است وارد شد چرا که منافعی در میان است، اما به لطف خدا و وزیر رفاه توانستیم در این زمینه اقدامات مفیدی را انجام دهیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
خوبیارغلامی
۲۲:۴۴ ۱۹ تير ۱۳۹۹
با سلام خدمت شما مسولین محترم صندوق بازنشستگی کشوری ایا کسانی کهنوبت اول ثبتنام کرده‌اند وپولی به حسابشان واریز نشده است اعلام کرده اند که فقط عقدنامه های سال98و99ازوام 20ملیونی ازدواج فرزندان بازنشستگان بهره‌مند می‌شوند آنها که قبلا ثبتنام کردند چه کارکند شمارا به خدا وندمتعال ناامیدنشان نکید باتشکر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۴ ۱۳ مرداد ۱۳۹۸
چرابازنشسته تامین اجتماعی ها را وام ازدواج فرزند نمیدهید مگه ما عضوی از این مملکت نیستیم رسیده گی کنید
Iran (Islamic Republic of)
بازنشسته
۱۸:۰۵ ۱۷ تير ۱۳۹۸
بابا اینا بوسیله ی ما وبه اسم ما بازنشسته های دربدر وام رو به حساب خودشون واریز میکنن به نظر شما کسی که حقوق نجومی میگیره دلش برای ما سوخته اونا یه بخشنامه میفرستن وهمه ی ما میریم ثبتنام اخرش چی میشه پول به حساب هیچکدوممون ریخته نمیشه
Iran (Islamic Republic of)
حیدرعلی شهبازی
۰۱:۴۱ ۱۷ خرداد ۱۳۹۸
اسامی کسانیکه وام ۲۰ میلیونی می گیرند را اعلام و کسانیکه تعلق نمی گیرد را نیز اعلام کنید.
Iran (Islamic Republic of)
عباسعلی. مردانه
۱۹:۴۹ ۱۱ خرداد ۱۳۹۸
پسرم مرداد 97عقد کرده و وام 20 ملیونی ثبت نام کردم چرا برام واریز نشده
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه افشاری
۰۹:۵۴ ۱۰ خرداد ۱۳۹۸
ایا فرزندم باید وام 18 درصد بگیر وازدواج کند به علت نداشتن جهیزیه در خانه مانده خودتان یشم را ببینید
آخرین اخبار