مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان:

توجه به آموزش واستعدادیابی از مهمترین برنامه‌های فرهنگی هنری است

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: در سال جدید توجه به آموزش، استعدادیابی و تولید محتوا از مهمترین اولویت‌های برنامه‌های فرهنگی هنری این استان خواهد بود.

توجه به آموزش واستعدادیابی از مهمترین برنامه‌های فرهنگی هنری استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  حسین مسگرانی  مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان در نخستین جلسه هیات اندیشه ورز فرهنگ و هنر سیستان و بلوچستان در سالن جلسات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، اظهار داشت: طرح استعدادیابی استعداد‌های خلاق در رشته‌های مختلف فرهنگی هنری استان در حال اجرا است.

وی افزود: این طرح‌ها در سال‌های گذشته پیگیری شد و بزودی توسط موسسه‌ها و انجمن‌های فرهنگی هنری در شهرستان‌های مرزی و کمتر توسعه یافته با هدف کشف استعداد‌های خلاق در رشته‌های تجسمی، طراحی، نقاشی، خوشنویسی، سفال، حجم، موسیقی، سرود و تئاتر انجام خواهد شد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: برگزاری کارگاه‌های تدبر در قرآن و آشنایی با مفاهیم و تربیت مربی نهج البلاغه و صحیفه سجادیه نیز از جمله برنامه‌های در حال اجرای موسسه‌های قرآنی استان است.

انتهای پیام/ع

کشف استعداد‌های خلاق در رشته‌های تجسمی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار