ساعت‌های هوشمند قدیمی سامسونگ به One UI مجهز می‌شوند

سامسونگ به تازگی اعلام کرده است که بعضی از ساعت‌های هوشمندی که در گذشته عرضه کرده بروزرسانی شده و به One UI مجهز می‌شوند.

.به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، عموما اکثر شرکت‌ها برای این که محصولات جدیدشان بیشتر به فروش برسد از دستگاه‌هایی که در گذشته تولید کرده‌اند از یک زمانی به بعد پشتیبانی نمی‌کنند. اما مثل این که سامسونگ این رویه را پیش نگرفته است زیرا سامسونگ گلکسی واچ بروزرسانی جدیدی دریافت کرده است. با ارتقا دادن این گجت پوشیدنی رابط کاربری One UI به آن اضافه می‌شود.

یک دلیل اصلی برای این که شرکت‌ها اکثرا از محصولات پیشین خود پس از مدتی پشتیبانی نمی‌کنند، این است که با این کار کاربران خود را مجبور می‌کنند برای داشتن امکانات بیشتر، پول بیشتری خرج کنند و دستگاه جدیدی بخرند. اما سامسونگ این کار را حداقل برای سری ساعت‌های هوشمند پرطرفدار خود نکرد.

ساعت‌های هوشمند قدیمی سامسونگ به One UI مجهز می‌شود

بر اساس گزارشی که به تازگی منتشر شده است سامسونگ در حال عرضه بروزرسانی جدیدی برای ساعت‌های قدیمی‌تر خود است. سامسونگ قصد دارد با این کار قابلیت‌های گلکسی واچ اکتیو را به این دستگاه‌ها اضافه کند. ساعت‌های هوشمندی که قرار است این بروزرسانی را دریافت کنند شامل گلکسی واچ، Gear S3 و Gear Sport می‌شوند.


بیشتر بخوانید: اولین مشخصات از مدل میان‌رده گلکسی M40 سامسونگ منتشر شد


ساعت هوشمند Galaxy Watch Active در ماه فوریه رونمایی شد. این ساعت از قابلیت‌هایی بهره می‌برد که در دستگاه‌هایی دیگر وجود نداشت. این ساعت هوشمند اولین بروزرسانی را دریافت می‌کند.

از قابلیت‌های این ساعت هوشمند می‌توان رابط کاربری One UI، بهینه سازی‌های متعدد و قابلیت‌هایی برای سلامتی را نام برد. نرم‌افزاری که در ساعت‌های هوشمند جدید سامسونگ وظیفه بررسی سلامت را دارند در مقایسه با گذشته یک حالت ورزشی سریع‌تر و بهتری دارند که از حالا به بعد صاحبان مدل‌های قدیمی‌تر نیز می‌توانند از آن استفاده کنند زیرا در بروزرسانی جدید این دستگاه‌ها نیز قادر به پشتیبانی از آن هستند.

ساعت‌های هوشمند قدیمی سامسونگ به One UI مجهز می‌شود

از دیگر قابلیت‌هایی که به وسیله این بروزرسانی به گلکسی واچ اضافه می‌شود می‌توان به امکان اندازه گیری میزان کالری مصرفی در هنگام شنا اشاره کرد. همچنین قابلیت سنجش ضربان قلب موجود در این گجت پس از این بروزرسانی در صورت وجود مشکل سریعا به کاربر اطلاع می‌دهد. در این بروزرسانی بهینه سازی‌هایی انجام شده است که باعث بهتر شدن شارژدهی باتری سامسونگ گلکسی واچ می‌شود. این بروزرسانی تا مدتی دیگر عرضه خواهد شد.

انتهای پیام/

بروزرسانی ساعت‌های قدیمی سامسونگ کاربران آن‌ها را راضی خواهد کرد

برچسب ها: فناوری ، سامسونگ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار