چینی‌ها گوشی گلکسی S10 خود را برای خرید OnePlus 7 Pro به فروش می‌گذارند!

بر اساس خبری که به تازگی منتشر شده مصرف‌کنندگان چینی گوشی‌های گلکسی S10 خود را برای خرید گوشی OnePlus 7 Pro به فروش می‌گذارند.

چینی‌ها برای خرید OnePlus 7 Pro گوشی گلکسی S10 خود را به فروش گذاشته‌اندبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، گوشی جدید شرکت وان پلاس که OnePlus 7 Pro نام دارد محبوبیت زیادی در چین پیدا کرده است. ما از جایی این محبوبیت را تشخیص دادیم که خبر پیش فروش پیش از ۱ میلیون دستگاه از این گوشی در فضای مجازی منتشر شد. این پیش فروش از طریق سایت رسمی این شرکت و فروشگاه jD.com انجام شده است. جالب است بدانید که نسبت به وبسایت رسمی این شرکت تعداد بیشتری از این دستگاه در سایت JD.COM به فروش رسیده است. در مجموع چیزی در حدود ۱ میلیون دستگاه OnePlus 7 Pro در سراسر دنیا به فروش رسیده است.


بیشتر بخوانید: اولین مشخصات از مدل میان‌رده گلکسی M40 سامسونگ منتشر شد


گفته می‌شود مصرف‌کنندگان چینی قصد دارد با فروش گوشی‌های گلکسی S10 خود دستگاه جدید وان پلاس را خریداری کنند. اکانت توئیتری این شرکت اعلام کرده است که هم اکنون مرحله سفارش وارد بخش رزرو سفارش شده، زیرا تعداد دستگاه‌های موجود برای پیش خرید به اتمام رسیده است و باید باز هم تولید شود.

چینی‌ها برای خرید OnePlus 7 Pro گوشی گلکسی S10 خود را به فروش گذاشته‌اند

از مشخصات این گوشی پرطرفدار می‌توانیم به نمایشگر ۶.۶۷ اینچی AMOLED و با رزولوشن ۱۴۴۰ در ۳۱۲۰ پیکسل آن اشاره کنیم. نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی برای اولین بار است که با این دستگاه به بازار می‌آید. در واقع این میزان برای اکثر گوشی‌های موجود در بازار ۶۰ هرتز است. در این گوشی از یک پردازنده Snapdragon 855 استفاده شده است که با یک رم ۶ گیگابایتی و حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی همراهی می‌شود. البته دو نسخه دیگر ۸/۲۵۶ و ۱۲/۲۵۶ نیز برای کاربران وجود دارد.

قیمت OnePlus 7 PRo در چین برای مدل‌های ۶، ۸ و ۱۲ گیگابایتی به ترتیب ۳۹۹۹، ۴۴۹۹ و ۴۹۹۹ یوآن است. این بدان معنا است اگر فردی گوشی گلکسی S10 خود را بفروشد و محصول جدید وان پلاس را خریداری کند کمی هم می‌تواند پول ذخیره کند.

انتهای پیام/

محبوبیت بسیار زیاد گوشی جدید شرکت وان پلاس میان چینی‌ها

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار