بیش از ۸ هزار و ۶۰۰ کیلوگرم تجهیزات برق به سرقت رفت

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه آمار سرقت تجهیزات برق در استان را طی امسال ۸۶۱۴ کیلوگرم اعلام کرد و گفت: این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد ۵ برابری دارد.

بیش از ۸ هزار و ۶۰۰ کیلوگرم تجهیزات برق به سرقت رفتبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، امید علی مرآتی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه در خصوص میزان سرقت‌های صورت گرفته طی امسال و مقایسه آن با مدت مشابه سال گذشته، اظهار داشت: در فروردین سال ۹۷ حدود ۱۴۷۲ کیلوگرم سیم و کابل توسط سارقان به سرقت رفت که این آمار طی فروردین امسال به ۸۶۱۴ کیلوگرم رسیده که رشد بیش از ۵ برابر را نشان می‌دهد.

وی افزود: در مجموع در سال ۹۷ حدود ۳۰ هزار و ۵۵۶ کیلوگرم سیم و کابل به سرقت رفت که این عمل شرکت توزیع نیروی برق استان را بسیار متضرر کرد.

وی عنوان کرد: میزان مصرف از ابتدای امسال تا کنون ۵۱۸ مگاوات اعلام شده که در مقایسه با سال گذشته که ۴۴۴ مگاوات گزارش شده حدود ۱۷ درصد افزایش داشته  بیشترین ساعات پیک مصرف از ساعت ۱۳ تا ۱۶ و ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه تا ۲۲ و ۳۰ دقیقه شب است.

وی بیان  کرد: اگر مشترکین ما که تعداد آن‌ها به ۷۶۰ هزار مشترک می‌رسد بتوانند در مصرف برق به اندازه یک لامپ ۱۰۰ مگاواتی صرفه جویی کنند، حدود ۸۶۰ مگاوات کاهش مصرف را خواهیم داشت.

انتهای  پیام/ز

 

میزان مصرف از ابتدای امسال تا کنون ۵۱۸ مگاوات اعلام شد

برچسب ها: وزارت نیرو ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار