جشن ازدواج ۲۰۰ زوج جوان اراکی

به مناسبت میلاد امام حسن (ع) ۲۰۰ زوج جوان اراکی به خانه بخت رفتند.

جشن ازدواج ۲۰۰ زوج جوان اراکیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، به مناسبت میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام و به همت و میزبانی گروه فرهنگی تبلیغی انوار الهدایه اراک ۲۰۰ زوج جوان اراکی در مراسمی آغاز زندگی مشترک را جشن گرفتند.

 میرزایی مسئول گروه فرهنگی تبلیغی انوار الهدایه در گفتگو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،گفت:  این مراسم به منظور بهره گیری از نظر و توان نخبگان برای رسیدن به اهداف فرهنگی برگزار می‌شود.

میرزایی افزود: در شب ولادت سراسر نورو رحمت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی علیه السلام گروه فرهنگی تبلیغی انوار الهدایه سعادت این را پیدا کرد که میزبان افطاری ۲۰۰ زوج جوان باشد.

وی اضافه کرد: زوج‌هایی که در این مراسم حضور دارند جوانانی هستندکه از تیرماه ۱۳۹۷ ازدواج کرده اند و امسال اولین ماه مبارک رمضان هست که در کنار همسربودن را خصوصا در ماه مبارک رمضان و آیین‌های روزه داری تجربه می‌کنند.

مسئول گروه فرهنگی تبلیغی انوار الهدایه ادامه داد:  هدف از این گرد‌هایی این است که فرهیخته گان و نخبه‌هایی که صاحب توانایی‌ها و تخصص‌های متعدد هستند انشالله با مجموعه انوار الهدایه همکاری کنند و با ما همیار باشند و از تخصصشان استفاده بشود تا گام موثری برداریم.

وی بیان کرد: این مراسمات در جهت این است که بتوانیم ان‌شاءالله در رسیدن به اهداف عالیه دین و آن چیزی که مد نظر مجموعه است وعمل به منویات مقام معظم رهبری و معارف دینی و قرآنی گام‌های موثری برداریم.

انتهای پیام / ج

به مناسبت میلاد امام حسن (ع) ۲۰۰ زوج جوان اراکی به خانه بخت رفتند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.