برخورد سه خودرو با یکدیگر در زنجان یک کشته و ۲مصدوم برجا گذاشت

جانشین رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان زنجان از کشته شدن یک نفر بر اثر برخورد سه خودرو با یکدیگر در این استان خبر داد.

برخوردسه خودرو با یکدیگر در زنجان یک کشته و ۲  برجا گذاشتجانشین رییس پلیس راه زنجان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ،گفت:ساعت ۱:۳۰ بامداد  امروز در  اتوبان زنجان - قزوین سه خودرو با یکدیگر برخورد کردند که این تصادف یک فوتی  و ۲ مصدوم برجای گذاشت.

وی افزود: در این حادثه یک دستگاه کامیونت  به علت نقض فنی در کنار جاده متوقف می‌شود که پس از آن یک دستگاه کامیون و یک دستگاه اتوبوس با آن برخورد می‌کنند.

جانشین رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان زنجان عنوان کرد: عدم توجه به جلوی کامل از جانب راننده کامیون ۵۰ درصد و عدم استفاده از علائم هشدار دهنده از جانب راننده کامیونت ۵۰ درصد علت تصادف پیش آمده از سوی کارشناسان اعلام شده است.

وی در پایان گفت:  یکی از بیشترین  عوامل تصادفات جاده‌ای استان  زنجان عدم توجه به جلو ناشی از خستگی و خواب آلودگی است  به رانندگان توصیه می‌شود همواره به قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی به دقت عمل کنند و هنگام خستگی و خواب آلودگی از رانندگی پرهیز کنند.
 
انتهای پیام/ن
 

تصادف در اتوبان زنجان - قزوین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.