نصب یک هزار و ۳۲۴ عدد علائم ایمنی در محور‌های مواصلاتی استان کرمانشاه

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه، از نصب یک هزار و ۳۲۴ عدد علائم ایمنی در محور‌های مواصلاتی استان در سال جاری خبر داد .

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،فریبرز کرمی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت : از ابتدای سال جاری تاکنون ۵۷۰ تن لکه گیری با آسفالت گرم و بیش از ۵۱ هزار تن با آسفالت سرد در سطح محور‌های مواصلاتی اصلی و فرعی استان کرمانشاه انجام شده است.

وی گفت : همچنین در این مدت ۹۸۵ کیلومتر از حریم محور‌های مواصلاتی اصلی و فرعی استان تیغه زنی شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه در ادامه از انجام بیش از ۱۷۶ هزار و ۶۰۰ کیلومتر ریزش برداری، رفع انسداد و پاکسازی سطح جاده‌ها و شانه سازی محور‌های مواصلاتی اصلی و فرعی استان نیز به میزان ۵۱ هزار و ۵۶ کیلومتر خبر داد.

کرمی با بیان اینکه در این مدت ۳۰۸ عدد تنقیه، تعمیر و مرمت پل‌های آسیب دیده ناشی از سیل انجام شده به خط کشی محور‌های مواصلاتی اصلی و فرعی استان به میزان ۲۵۷ کیلومتر اشاره کرد.

وی نصب نیوجرسی و گاردریل در یک هزار و ۹۰۸ کیلومتر از محور‌های مواصلاتی اصلی و فرعی استان، روکش آسفالت به میزان چهار کیلومتر و اصلاح شیب شیروانی به میزان ۱۳ کیلومتر را از دیگر اقدامات انجام شده دانست.

وی گفت: از ابتدای سال جاری ۶ مورد رفع و اصلاح نواقص نقاط حادثه خیز و هشت دستگاه تعریض پل در این نقاط عملیاتی شده و همچنین پنج هزار کیلومتر باند، برف روبی و نمک پاشی و بازگشایی ۳۲۹ کیلومتر راه روستایی انجام شده است.

 

 

انتهای پیام/د

انجام ۵۷۰ تن لکه گیری با آسفالت گرم و بیش از ۵۱ هزار تن با آسفالت سرد در سطح محور‌های مواصلاتی

 

برچسب ها: حمل و نقل ، ترافیک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار