سیل به منازل و بخش کشاورزی بجنورد خسارت زد

مدیر کل مدیریت بحران استانداری خراسان شمالی گفت: بارش شدید و رگباری باران باعث آبگرفتگی و وارد آمدن خسارت به بخش کشاورزی و مزارع شد.

سیل به منازل و بخش کشاورزی بجنورد خسارت زدبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،جواد نظری مدیر کل مدیریت بحران استانداری خراسان شمالی گفت: بارش شدید و رگباری باران، شب گذشته باعث آبگرفتگی بسیاری از منازل شهر بجنورد و وارد آمدن خسارت به بخش کشاورزی و مزارع شد.

نظری افزود: بارش شدید باران که از ابتدای شب گذشته شروع شده و همچنان ادامه دارد باعث آبگرفتگی خیابان‌ها و بسته شدن بخشی از معابر درون شهری بجنورد شد. به طوریکه خیابان‌های حاشیه فرودگاه، میدان گلستان و جاده شهرک گلستان مسدود شد.

وی افزود: همچنین بر اساس برآورد‌های صورت گرفته سیل آسیب‌هایی نیز به باغ‌ها و مزارع این شهرستان وارد کرده است.
نظری با بیان اینکه در سایر شهر‌های استان نیز بارندگی‌هایی را شاهد بودیم اظهار داشت: با این وجود بر اساس گزارش فرمانداران در بررسی‌هایی که تا الان صورت گرفته مشکل خاصی در این شهر‌ها نداشته ایم و فقط تا حدودی به باغ‌ها و مزارع آسیب رسیده است.

همچنین دیشب برای ساعتی جاده بجنورد - جنگل گلستان مسدود و سپس با تلاش نیرو‌های امدادی و راهداری، باز و تردد در آن برقرار شد.

دیشب بارش‌های رگباری باران سبب بالا آمدن سطح آب رودخانه‌های شهری و ورود گل و لای به خیابان‌ها و برخی منازل شد.

بیشترین بارش با ۵۴ میلیمتر از بدرانلو گزارش شد. در مرکز استان خراسان شمالی هم بارش ۱۶ میلیمتری باران سبب آبگرفتگی معابر و منازل شد.

انتهای پیام / م

 

بارش باران و خسارت آبگرفتگی در بجنورد

برچسب ها: سیل ، مدیریت بحران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.