بازسازی ۱۱۰۰ منزل آسیب دیده سیل لرستان توسط بنیاد مسکن اردبیل

بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اردبیل یک هزار و ۱۰۰ واحد مسکونی آسیب دیده سیل اوایل امسال در استان لرستان را بازسازی می‌کند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، فرهاد سبحانی، مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اردبیل گفت: بازسازی شهر معمولان و ۱۲۵ روستای شهرستان پلدختر به استان اردبیل واگذار شده است.

وی افزود: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اردبیل با تشکیل ستاد معین عملیات بازسازی را از روز‌های نخست وقوع سیل بر عهده گرفته و بر این اساس ارزیابی‌های فنی برای اقدامات اجرایی به اتمام رسیده است.

سبحانی بیان کرد: بنیاد مسکن استان اردبیل در شهر معمولان ۳۰۰ واحد آسیب دیده از سیل را بازسازی می‌کند که ۱۸۵ واحد آن به علت قرار گرفتن در بستر خطرآفرین رودخانه قرار است با جا به جایی، در محل جدید احداث شود.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اردبیل افزود: ۸۰۰ واحد مسکونی آسیب دیده نیز قرار است در سطح ۱۲۵ روستای سیل زده شهرستان پلدختر توسط با ستاد معین بنیاد مسکن استان اردبیل بازسازی شود.

سبحانی همچنین اعلام کرد: قرار است با نظارت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اردبیل، یکهزار و ۴۰۰ واحد آسیب دیده از سیل نیز در سطح شهر معمولان و روستا‌های شهرستان پلدختر تعمیر شود.

وی از تدوین برنامه زمان بندی شده برای اتمام همه اقدامات بازسازی واحد‌های مسکونی آسیب دیده از سیل در لرستان توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اردبیل تا آذرماه امسال خبر داد.

سبحانی همچنین اعلام کرد: تعمیر واحد‌های مسکونی آسیب دیده از سیل توسط بنیاد مسکن استان اردبیل نیز تا ۱۵ تیرماه به تمام می‌رسد.

انتهای پیام/ع

تعمیر واحدهای مسکونی آسیب دیده سیل لرستان



برچسب ها: مسکن ، بافت فرسوده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار