برگزاری شب شعر در سنندج

معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان از برگزاری شب شعر به مناسبت سالروز آزاد سازی خرمشهر در سنندج خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، عبید رستمی ظهر امروز در نشست تخصصی سالروز سوم خرداد که در سنندج برگزار شد، گفت: خرمشهر نقطه عطفی در تاریخ دفاع مقدس بود و در عملیات آزاد سازی این منطقه رزمندگان بسیاری خون خود را به انقلاب اسلامی تقدیم کردند.

معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان عنوان کرد: رزمندگان اسلام توانستند به ۵۷۸ روز اسارت در خرمشهر پایان دهند و گوشه طلایی خاک ایران را آزاد کنند.

او افزود: فتح خرمشهر دفاع مقدس را به دو قسمت قبل و پس از دفاع مقدس تبدیل کرد و این نشان از اهمیت این عملیات مهم در آن دوران بود.

رستمی گفت: ۱۶ هزار کشته و ۱۹ هزار اسیر عراقی و شش هزار شهید ایرانی نشان از توان و برنامه ریزی نیرو‌های کشورمان بود و تک تک آن‌ها جانفشانی کردند تا ما امروز به آسانی زندگی کنیم.

معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان از برگزاری شب شعر به مناسبت سوم خرداد در سنندج خبرداد و گفت: این برنامه شنبه چهارم خرداد در سالن نور واقع در خیابان امام سنندج ساعت ۱۱ صبح برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ع

شب شعر به مناسبت سالروز آزاد سازی خرمشهر در سنندج برگزار می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.