مدیرکل استاندارد کردستان از پلمب دو واحد تولیدی غیر استاندارد در شهرستان مریوان خبر داد.

مدیر کل استاندارد کردستان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، گفت: باتوجه به این که رعایت استاندارد‌های لازم در تهیه و تولید محصولات از مهمترین اهداف سازمان ملی استاندارد است  به همین منظور این اداره کل  در راستای اجرای طرح هماهنگی استاندارد به بازرسی و نمونه برداری از واحد‌های تولیدی می‌پردازد.

منصور لهونیان  عنوان کرد : در راستای استاندارد سازی مصالح ساختمانی وجلوگیری از تولیدات غیراستاندارد، واحد تولیدی "کارا بتن" به دلیل ابطال پروانه کاربرد علامت استاندارد و کیفیت پایین محصول تولیدی و کسب نمره منفی وهمچنین  واحد تولیدی "تک بتن" به دلیل نتایج آزمون نمونه اخذ شده نامنطبق وکیفیت پایین محصول، پس از اخذ دستور قضایی پلمب شدند.

مدیرکل استاندارد استان کردستان با تاکید برلزوم استاندارد سازی واحد‌های تولیدی افزود: استاندارد ضامنی برای تایید کیفیت محصولات تولیدی است و تمامی تولیدکنندگان باید گواهی استاندارد را داشته باشند درغیر این صورت این واحد‌ها متخلف محسوب شده و پلمب می‌شوند.

وی در راستای کمک به ارتقاء کیفی سطح محصولات ساختمانی از مردم خواست تا مصالح مورد نیازشان را از واحد‌های تولیدی مجهز به آزمایشگاه و دارای پروانه کاربرد علامت استاندارد دریافت کنند.

انتهای پیام/ع

پلمب دو واحد تولیدی به دلیل تولیدات غیراستاندارد در مریوان 

برچسب ها: استاندارد ، بیکاری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار