عاملان تخریب جنگل در آستارا دستگیرشدند

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری آستارا گفت:عاملان قطع ۷۹ اصله درخت ، درختچه و نهال جنگلی در آستارا دستگیر و به دادگاه معرفی شدند.

عاملان تخریب جنگل در آستارا دستگیرشدندبه گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، سیده نسرین غزنوی رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری آستارا گفت: ۱۴ عامل قطع درخت، درختچه و نهال جنگلی در آستارا دستگیر شدند.

وی با بیان اینکه، این تخریب کنندگان جنگل به  دادگاه معرفی شدند، افزود: این افراد در جنگل‌های بهارستان و بخش لوندویل ۷۹ اصله درخت، درختچه و نهال قطع کرده بودند.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری آستارا  بر لزوم همکاری بیش از پیش مردم در حفاظت از جنگل تاکید کرد وگفت: با توجه به بازنگری در جرائم منابع طبیعی، قطع هر درخت ۳ تا ۷۵ میلیون ریال جریمه نقدی دارد.

سیده نسرین غزنوی مشارکت همگانی در حفظ جنگل‌های هیرکانی را ضروری دانست وگفت : افزایش قیمت چوب، زمینه ساز قطع درختان جنگلی، کنار رودخانه‌ها و قاچاق چوب شده است.

وی بر لزوم جلوگیری از تخریب جنگل تأکید و تصریح کرد: منابع زیست محیطی و جنگل به عنوان یک سرمایه‌ ارزشمند متعلق به نسل‌های آینده است و باید در حفظ آن کوشا باشیم.

انتهای پیام / ق 

تخریب کنندگان جنگل در آستارا به دادگاه معرفی شدند

برچسب ها: محیط زیست ، دادگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.