زندان سرانجام کار قاتل فراری

با تلاش پلیس آگاهی متهم به قتل جوان ۳۴ ساله در شهر زاهدان پس از ۲۰ ماه فرار دستگیر شد.

زندان سرانجام کار قاتل فراریسرهنگ ابراهیم ملاشاهی رئیس پلیس آگاهی استان سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،گفت: در پی قتل مردی ۳۴ ساله به نام محمد در سی و یکم شهریور ماه سال ۹۶ در یکی از مناطق حاشیه شهر زاهدان و فرار قاتل از صحنه جرم بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی این پرونده قضائی مشخص شد قاتل به همراه سه تن از دوستانش در پی اختلافات قبلی مقتول را با یک قبضه سلاح کلاش به قتل رسانده و از محل جنایت گریخته است.

رئیس پلیس آگاهی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: تحقیقات برای دستگیری متهم به قتل که دائماً محل اختفایش را در شهر‌های مختلف کشور تغییر می‌داد ادامه داشت تا اینکه روز گذشته اطلاعاتی مبنی بر بازگشت او به شهر زاهدان بدست آمد و بلافاصله تیم‌های عملیات ویژه پلیس آگاهی وارد عمل شدند و او را در اقدامی غافلگیرانه در محدوده خیابان امام خمینی (ره) دستگیر کردند.

سرهنگ ملاشاهی با اشاره به ادامه تحقیقات برای دستگیری همدستان متهم تصریح کرد: متهم به قتل ۳۷ ساله در بازجوئی‌های به عمل آمده به قتل با انگیزه انتقام جوئی در پی اختلافات قبلی اعتراف و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شد.

انتهای پیام/گ

دستگیری قاتل فراری در زاهدان

برچسب ها: قاتل ، پلیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار