رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد:

راهپیمایی روز قدس در ۸۰ نقطه استان یزد برگزار می‌شود

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزدگفت: راهپیمایی روز جهانی قدس با حضور گسترده قشر‌های مختلف مردم شهر‌ها و روستا‌ها در ۸۰ نقطه استان برگزار می‌شود.

حجت الاسلام محمد فخرالدینی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، با اشاره به برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس با حضور گسترده قشر‌های مختلف مردم شهر‌ها و روستا‌ها در ۸۰ نقطه استان، گفت: تمهیدات لازم با همکاری دستگاه‌های اجرایی و تشکل‌های مردمی برای برگزاری با شکوه راهپیمایی انجام شد.

وی افزود: مردم دارالعباده یزد همراه با امت اسلام و مردم قهرمان ایران در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان در راهپیمای روز جهانی قدس شرکت می‌کنند.

حجت الاسلام فخرالدینی تصریح کرد: این مراسم  از میدان شهید بهشتی (ره) آغاز می‌شود و راهپیمایان پس از عبور از خیابان‌های امام خمینی (ره) و قیام در مسجد ملا اسماعیل ،محل نماز جمعه، حضور می‌یابند.

 رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گفت: راهپیمایی روز قدس در ۲۱ شهر و برخی روستا‌های استان قبل از اقامه نماز جمعه برگزار می‌شود و مردم بار دیگر خشم و تنفر خود را به غاصبان رژیم صهیونیستی و حامیانش اعلام می‌دارند.

 به فرمان بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره)، آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس و اعلام همبستگی با مردم مظلوم فلسطین و اعلام انزجار از اسرائیل غاصب نامگذاری شده که در سراسر عالم اسلام راهپپمایی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ی

برگزاری راهپیمایی روز قدس در ۸۰ نقطه استان یزد

برچسب ها: قدس ، راهپیمایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار