دوربین تسلا سارق خودرو را شناسایی کرد +فیلم

دوربین یک خودروی تسلا تصویر سارق را به هنگام سرقت به خوبی ضبط کرده و جزئیات سرقت را با دقت نشان داده است.

دوربین تسلا سارق خودرو را شناسایی کردبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در ماه‌های اخیر دوربین‌های ایمنی خودرو مدل ۳ تسلا در چندین مورد تصاویر سارقانی را که به این خودروها  دستبرد زدند ثبت و ضبط کرده است. اما آخرین مرود ثبت شده از این سرقت‌ها تصویری با کیفیت‌تر از موارد گذشته را ارائه داده است و عملیات سرقت و چهره سارق را به خوبی نشان می‌دهد.


بیشتر بخوانید: شناسایی خودکار مشکلات خودرو با سیستم جدید تسلا


این سرقت در کالیفرنیا ایالات متحده آمریکا و زمانی که صاحب خودرو مدل ۳ تسلا برای رفتن به کافی شاپ خودرو خود را در پارکینگ پارک کرده بود اتفاق افتاد. در جریات عملیات سرقت، سارقان پس از مشاهده تسلا پارک شده در آن محل با خودرو خود به آن نزدیک شدند و در مدت زمانی بسیار کوتاه با شکستن شیشه سمت راننده وسایل درون خودرو را سرقت کردند.

سارق با باز کردن درب عقب جلو و عقب خودرو در تلاش بود تا از دیده شدن خود جلوگیری کند ولی دوربین قرار گرفته روی بدنه تسلا چهره سارق و جزییات سرقت را به خوبی ضبط کرد. رمانی که صاحب خودرو از کافی شاپ خارج شد و به سمت خودرو خود رفت ناگهان متوجه اتفاق رخ داده، گردید. پلیس در بررسی جزییات سرقت فیلم ضبط شده توسط دوربین تسلا را بررسی کرد و با شگفتی تمامی اطلاعات را که برای یازداشت سارقان یا سارقان مورد نیاز بود، بدست آورد.

هرچند سارق هنوز بازداشت نشده است ولی به دلیل شناسایی چهره او مطمئنا به زودی در چنگال قانون خواهد افتاد. خودروهای تسلا علاوه بر الغا حس رانندگی لذت بخش و بدون تولید آلودگی به راننده، ایمنی بسیار بالایی دارند. تسلا در هنگام رانندگی و حتی ایست کامل تصاویر بسیار با کیفیت را از محیط پیرامون خود رو نشان می‌دهد.

ارائه چنین تصاویری از سوی دوربین‌های تسلا علاوه بر ایجاد فضایی امن برای راننده و افزودن بر تسلط او بر در هنگام رانندگی در مواردی همانند این رقت نیز بسیار کمک کننده است.

در ادامه فیلمی از لحظه سرقت را مشاهده می‌کنید:

انتهای پیام/

سارق تسلا شکار دوربین این خودرو شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۰۶:۵۸ ۰۹ خرداد ۱۳۹۸
ماشین تسلا ماشین خوبیه // 90 درصد خلاف کارها امریکا / سیاه پوستان هستن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۲۱ ۰۹ خرداد ۱۳۹۸
دوربين = امنيت
آخرین اخبار