مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس؛

اجرای ۲۸ عنوان برنامه سالروز آزاد سازی خرمشهر در همدان

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: همزمان با بزرگداشت سی و هفتمین سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر با شعار «ما پیروزیم» ۲۸ عنوان برنامه در استان همدان اجرا می‌شود.

اجرای ۲۸ عنوان برنامه سالروز آزاد سازی خرمشهر در همدانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، مهدی ظفری مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس به مناسبت سالروز آزاد سازی خرمشهر گفت: راز موفقیت ما در جنگ رعایت اخلاق و حدود دینی بود اگر بتوانیم این مسئله مهم را برای نسل جوان امروز بازگو کنیم می‌تواند نجات بخش جامعه باشد.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همدان افزود: در بزرگداشت سی و هفتمین سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر با شعار «ما پیروزیم» ۲۸ برنامه برگزار می‌شود.

وی برگزاری صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح، برپایی ایستگاه صلواتی پس از اذان مغرب در نقاط مختلف استان، خاطره گویی و تجلیل از ایثارگران، برگزاری مراسم بزرگداشت در سطح بقاع متبرکه و مساجد استان به همراه خاطره گویی و تجلیل از ایثارگران را از برنامه‌های اجرای ستاد بزرگداشت سالروز آزاد سازی خرمشهر عنوان کرد.

وی بیان کرد: برگزاری مراسم بزرگداشت در سطح بقاع متبرکه و مساجد استان به همراه خاطره گویی و تجلیل از ایثارگران، بازدید رایگان از باغ موزه دفاع مقدس، برگزاری مراسم شب خاطره همراه با نمایش فیلم‌های دفاع مقدس، حضور کارکنان نیرو‌های مسلح در نماز جمعه، تولید و پخش برنامه‌هایی متنوع رادیویی و تلویزیونی، تولید و توزیع پوستر و اقلام تبلیغی از دیگر برنامه‌های اجرایی است.

ظفری در ادامه وحدت را عامل اصلی پیروزی در عملیات‌های مختلف برشمرد و گفت: اگر می‌خواهیم در حوزه فرهنگی دفاع مقدس و تبیین ارزش‌های آن قدمی برداریم باید وحدت در جامعه را افزایش دهیم.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان ایجاد امید در جامعه و نشاط متناسب با جامعه دینی، تحکم باور‌های دینی، اخلاقی و اجتماعی، پاسخگویی و ابهام زدایی، اعتمادسازی جامعه به حکومت و بیان نقش مردم را ازجمله اهداف برنامه‌های اجرایی عنوان کرد.

انتهای پیام/د.ا

اجرای برنامه های آزاد سازی خرمهشر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.