دستگیری ۳ سارق حرفه‌ای منزل در نوشهر

فرمانده انتظامی شهرستان نوشهر از دستگیری ۳ سارق حرفه‌ای منزل با ۱۰ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ قاسم محمدی فرمانده انتظامی شهرستان نوشهر در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  گفت: درپی وقوع چندین فقره سرقت منزل در بخش مرکزی شهرستان نوشهر، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: در اجرای این ماموریت، کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی این فرماندهی با تشکیل تیم‌های اطلاعاتی و بررسی‌های همه جانبه موفق به شناسایی ۳ سارق حرفه‌ای منزل در این شهرستان شدند.

سرهنگ محمدی گفت:پس از هماهنگی‌های قضائی، در عمیلیاتی ضربتی متهمان دستگیر و در بازجوئی‌های به عمل آمده تاکنون به ۱۰ فقره سرقت منزل در این شهرستات اعتراف کردند.

وی از کشف مقادیری اموال مسروقه از مخفیگاه متهمان خبر داد و افزود: این سارقان حرفه‌ای که دارای سوابق متعدد کیفری نیز می‌باشند، پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند و موضوع در دست بررسی است.

فرمانده انتظامی نوشهر در خاتمه با اشاره به این که رعایت مسائل امنیتی، هشدار‌های انتظامی و استفاده از تجهیزات ایمنی مناسب از مهمترین عوامل پیشگیری از سرقت به شمار می‌روند، از شهروندان خواست: درصورت مشاهده افراد مشکوکی که در محدوده زندگی آنان پرسه می‌زنند مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام دارند.
انتهای پیام/س
 
 

دستگیری ۳ سارق حرفه‌ای منزل با ۱۰ فقره سرقت در نوشهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حفاظ و قفل ضد دیلم
۱۷:۳۹ ۰۲ خرداد ۱۳۹۸
قفل ضد دیلم روی هر دری باشه، هیچ دزدی با هیچ روشی از اون در نمیتونه عبور کنه و حفاظ ضد دیلم هم مقابل پنجره ها، بالکن، نورگیر و پاسیو نصب باشه، خونه میشه عین دژ و هیچ دزدی نمیتونه وارد بشه. درست مثل اینکه برای خونه درو پنجره نذاشتید و هر شش طرف دیواره