تقدیر رئیس جمعیت هلال احمر از استاندار خوزستان بخاطر مدیریت سیل اخیر

رئیس جمعیت هلال احمر در دیدار با استاندار خوزستان از تلاش‌های دستگاه‌های مختلف اجرایی و امدادی در امدادرسانی به حادثه سیل اخیر تجلیل کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، علی اصغر پیوندی، رئیس جمعیت هلال احمر کشور در سفر خود به استان خوزستان و دیدار با استاندار خوزستان از تلاش‌های دستگاه‌های مختلف اجرایی و امدادی در امدادرسانی به حادثه سیل اخیر تجلیل کرد.

علی اصغر پیوندی، رئیس جمعیت هلال احمر در دیدار با استاندار خوزستان، از حسن مدیریت و تلاش شبانه روزی وی در مدیریت حادثه سیل اخیر تقدیر و از حضور تمامی دستگاه‌های خدمت رسان تجلیل کرد.

وی همچنین با اشاره به تلاش‌های نیرو‌های خدوم جمعیت هلال احمر در کنار سایر دستگاه ها، از بازدید میدانی بیش از ۱۰ هیأت خارجی از مناطق سیل زده و شرایط امدادرسانی و تحسین این گروه‌ها از روند امدادرسانی به افراد آسیب دیده سخن گفت.

پیوندی با تأکید بر نگاه مثبت تیم ارزیابی فدراسیون جمعیت‌های صلیب سرخ و هلال احمر در خصوص روند امدادرسانی در استان خوزستان، به تشریح فعالیت‌ها و تلاش‌های شبانه روزی جمعیت هلال احمر در تسهیل این روند پرداخت.

این مقام مسئول با اشاره به توزیع بیش از ۱۰ هزار بسته حمایتی شامل؛ لوازم ضروری زندگی در روز‌های آینده در مناطق سیل زده، به اجرای طرح فطرانه توسط جمعیت هلال احمر استان خوزستان در روز‌های پایانی ماه رمضان اشاره کرد.

غلامرضا شریعتی، استاندار خوزستان نیز در این دیدار از تلاش‌های شبانه روزی و مجدانه جمعیت هلال احمر و استان‌های معین در مناطق سیل زده استان تقدیر کرد.

وی همچنین از نقش مثبت و مداخلات مؤثر جمعیت هلال احمر در روند امدادرسانی به مردم سیل زده استان خوزستان تجلیل و از مدیریت دکتر پیوندی تقدیر نمود.

بر اساس این گزارش، رئیس جمعیت هلال احمر پیش از دیدار با استاندار خوزستان، از سالن شهدای کاگر و محل جمع آوری و بسته بندی کمک‌های اهدایی مردم به مناطق سیل زده بازدید و از تلاش‌های شبانه روزی داوطلبان و نیرو‌های مردمی حاضر قدردانی کرد.

انتهای پیام/گ

مدیریت سیل اخیر توسط استاندار خوزستان شایسته تقدیر است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.