قنبری: موقعیت مناسب لژیونر شدن پیش بیاید می‌روم

کاپیتان تیم ملی فوتبال بانوان گفت: موقعیت لژیونر شدن را در سال‌های گذشته داشتم، اما هیچ وقت جدی به آن فکر نکردم.

زهرا قنبری کاپیتان تیم ملی فوتبال بانوان و تیم شهرداری بم در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت: به لژیونر شدن فکر می‌کنم و اگر موقعیت مناسبی پیش بیاید می‌روم، سطح فوتبال بانوان در اروپا خیلی بالاست و ژاپن، کره جنوبی و استرالیا نیز جزو قدرت‌های مهم قاره آسیا به شمار می‌آیند این یک افتخار است برای یک بازیکن که بتواند در چنین لیگ هایی بازی کند. در سال‌های گذشته موقعیت‌هایی برای لژیونر شدن داشتم، اما به طور جدی به آن‌ها فکر نکردم.

قنبری: موقعیت مناسب لژیونر شدن پیش بیاید می‌روم

سابقه بازی در لیگ عراق را دارم

او تصریح کرد: سال‌های قبل در لیگ برتر کشور عراق در تیم گاز شمال لژیونر شدم و با این تیم به عنوان قهرمانی لیگ این کشور رسیدم، اما چون در اواسط فصل به این تیم ملحق شدم، ۲ یا سه مسابقه برای این تیم عراقی بازی کردم و ۴ گل هم در این لیگ به ثمر رساندم.

می‌خواهم رکورد خانم گلی را بشکنم

قنبری افزود: امسال در تمامی بازی‌های تیمم گل زدم و در سال گذشته با ۴۱ گل و چهار بازی کمتر خانم گل شدم، اما رکورد لیگ بانوان ۴۶ گل است که من تمام تلاشم را می‌کنم تا به این رکورد دست یابم، اما در بازی‌های امسال ۲ بازی را به دلیل حاضر نشدن تیم حریف و یک بازی را به دلیل مصدومیت از دست دادم. بیشترین تعداد گلی که در یک بازی به ثمر رساندم ۸ گل بوده است که مقابل تیم زاگرس شیراز این نتیجه به دست آمد. علاوه بر این‌ها در اندازه توانم به تیم ملی هم کمک کردم به طور مثال در دور اول مقدماتی انتخابی المپیک ۴ گل برای ایران زدم و در دور دوم با اینکه هافبک وسط بودم، اما باز هم توانستم ۳ گل به ثمر برسانم.

قنبری: موقعیت مناسب لژیونر شدن پیش بیاید می‌روم

به کسب جایگاه بهترین بازیکن لیگ هم فکر می‌کنم

کاپیتان تیم شهرداری بم در ادامه گفت: سال ۹۴ به عنوان بهترین بازیکن لیگ انتخاب شدم و سال ۹۷ نیز خانم گل شدم و همیشه در تمام این سال‌ها کاندید کسب عنوان بهترین بازیکن بودم. امسال با تمام تلاش به کسب یکسری از رکورد‌ها فکر می‌کنم اینکه دوباره قهرمان لیگ شویم و عنوان بهترین خط دفاع و حمله را از آن خود کنیم، چون تیم شهرداری بم در لیگ امسال هیچ باختی نداشته است.


بیشتر بخوانید:

خشونت فوتبال به بانوان هم رسید/ مشت و لگد به سبک مبارزات خیابانی!

شهرداری بم یک قدم به قهرمانی نزدیک‌تر شد


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار