کشف یک میلیارد تومان کالای قاچاق در قائم شهر

ماموران انتظامی قائم شهر یک میلیارد تومان کالای قاچاق از یک انبار نگهداری کشف و ضبط کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سرهنگ مرادی فرمانده انتظامی قائم شهر از کشف یک میلیارد تومان کالای قاچاق در این شهرستان خبر داد و گفت: این کالا‌های کشف شده شامل ۲۰۰ کارتن لوازم آرایشی و بهداشتی است که با تلاش و همکاری ماموران نیروی انتظامی و شبکه بهداشت و درمان شهرستان قائم شهرشناسائی و ضبط شد.

وی افزود: متهم این پرونده که فردی ۳۳ ساله اهل و ساکن قائم شهراست بدنبال دستگیری باند کالا‌های قاچاق در مازندران شناسائی و به جرم قاچاق، احتکار و نگهداری غیر قانونی کالا‌های تاریخ گذشته دستگیر و تحویل مرجع قضائی شد.

وی گفت:در راستای منویات مقام معظم رهبری در سال جاری و به منظور رونق تولید و شکوفایی اقتصادی طرح مقابله قاطعانه و جدی با قاچاقچیان کالا و ارز در این شهرستان انجام شد.

وی افزود: پلیس در راه مبارزه با قاچاق کالا و ارز و برای حمایت از کالای ایرانی با تمام توان و بسیج همه امکانات در صحنه خواهد بود.

فرمانده انتظامی شهرستان قائم شهر با اشاره به اینکه هدف قاچاقچیان کالا تخریب ریشه های فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی جامعه و ضربه ای مهلک به تولیدات داخلی است از مردم خواست برای حفظ سلامت جامعه و خانواده های خود از خرید کالاهای قاچاق که معمولا از مواد غیر بهداشتی و بی کیفیت تهیه وعرضه می شوند خودداری کنند.


انتهای پیام/آ

 

احتکار غیر قانونی لوازم بهداشتی و آرایشی در قائمشهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار