آخرین وضعیت مصدومان پرسپولیس؛

حقیقت: تلاش می‌کنیم بیرانوند هر چه سریعتر به تمرینات گروهی بازگردد

پزشک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: سعی می‌کنیم با تلاش مضاعف، علیرضا بیرانوند به تمرینات گروهی بازگردد.

حقیقت: تلاش می‌کنیم بیرانوند هر چه سریعتر به تمرینات گروهی بازگرددبه گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس علیرضا حقیقت پزشک تیم فوتبال پرسپولیس اظهار داشت: در حال حاضر سه بازیکن مصدوم داریم که تلاش می‌کینم هر چه سریعتر به تمرینات گروهی بازگردند.

وی در خصوص آخرین وضعیت علیرضا بیرانوند گفت: علیرضا با پیچیدگی شدید مچ پا مواجه شده است و سعی می‌کنیم هر چه سریعتر به تمرینات گروهی برگردد.

پزشک پرسپولیس در ادامه تصریح کرد: بیرانوند در حال حاضر فیزیوتراپی می‌کند و از امروز راه رفتن دور زمین را در دستور کار دارد. امیدواریم با شناختی که از او داریم و تلاش و نظر خودش، بتواند هر چه زودتر به تمرینات گروهی بازگردد. ضمن اینکه کادر پزشکی نیز بسیار اصرار دارد که موضوع محقق شود.

حقیقت در مورد وضعیت آدام همتی نیز خاطرنشان کرد: آدام مشکل درد از ناحیه زانو داشت که فیزیوتراپی و تمرینات تقویت عضلات زانو را انجام می‌دهد.

پزشک پرسپولیس همچنین در خصوص وضعیت شایان مصلح نیز عنوان کرد: شایان با کشیدگی شدید همسترینگ مواجه شده و او هم فیزیوتراپی و تقویت عضلات همستریگ را در برنامه دارد.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از باشگاه پرسپولیس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار