تمهیدات پلیس قزوین برای شب‌های قدر

رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی استان قزوین گفت: برای تأمین امنیت شهروندان در شب‌های قدر تمهیدات ترافیکی و انتظامی پیش بینی شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، سرهنگ علی چگینی رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی استان درباره برنامه‌های پلیس قزوین برای تأمین امنیت شهروندان در شب‌های قدر گفت: در این شب‌ها گشت‌های پلیس با آمادگی کامل به صورت پیاده، موتوری و خودرویی تلاش خواهند کرد تا امنیت را برقرار کنند.

سرهنگ چگینی با اشاره به استفاده از تمام ظرفیت‌ها مانند مردم و بسیج در برقراری امنیت افزود: مأموران پلیس استان در تمام مساجد، تکایا و حسینیه‌ها به صورت آشکار حضور فیزیکی خواهند داشت.

وی از شهروندان درخواست کرد: از وضعیت ایمنی منازل خود اطمینان یابند و اگر نواقصی در بحث امنیتی منازل وجود دارد، آن‌ها را برطرف کنند و سپس از منازل خود خارج شوند.

رئیس پلیس پیشگیری استان گفت: شهروندان در زمان مراجعه به مساجد و تکایا از پارک کردن خودرو‌های خود در مکان‌های خلوت و فاقد روشنایی خودداری کنند.

سرهنگ چگینی تأکید کرد: افراد به هیچ عنوان اموال خود را در خودرو‌ها نگذارند چرا که بیشترین سرقت‌های در حال وقوع، سرقت لوازم داخل خودروهاست.

وی افزود: شهروندان به جای نگهداری اموال قیمتی مانند طلا و جواهرات و ارز در منازل، آن‌ها را در صندوق امانات نگهداری کنند.

انتهای پیام/ک

شهروندان به هیچ عنوان اموال خود را در خودروها نگذارند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار