خیران زنجانی بیش از ۱۲ میلیارد تومان به حساب ایتام واریز کردند

مدیر کل کمیته امداد استان زنجان گفت: در سال گذشته حامیان و خیران زنجانی بیش از ۱۲ میلیارد تومان به حساب ایتام و فرزندان محسنین واریز کردند.

خیران زنجانی بیش از ۱۲ میلیارد تومان به حساب ایتام واریز کردندصفری مدیر کل کمیته امداد استان زنجان در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ،  با اشاره به این که در حال حاضر ۱۴ هزار حامی در استان حمایت مادی و معنوی ۱ هزار و ۲۵۵ ایتام و ۱ هزار و ۷۵۰ فرزند محسنین را برعهده گرفته اند گفت: سرانه یک یتیم از محل کمک حامیان ۴۸۱ هزار تومان است که این آمار دو برابر کشوری است.

وی افزود:تا پایان ماه مبارک رمضان ۶۲ پایگاه برای ثبت نام حامیان جهت کفالت ایتام و فرزندان محسنین در نظر گرفته شده است که در سطح شهر و همچنین در امام زاده ابراهیم (ع) دایر است.

صفری با بیان این که امروزه به ازای هر یک یتیم ۷ حامی وجود دارد گفت: بر اساس هدفگذاری انجام شده در این نهاد، قرار است که ۷۰ درصد فطریه‌ی مردم استان را جمع آوری کنیم و برای نیازمندان، ایتام در همان محله و مسجدی که جمع شده است هزینه شود.

مدیر کل کمیته امداد استان زنجان ادامه داد: ۱۱۸ نفر از افراد جدیدی که تحت پوشش کمیته امداد قرار گرفته اند و همچنینم یک هزار و ۳۸ نفر از فرزندان محسنین فاقد حامی هستند که با تهیه شناسنامه برای آنان در تلاش هستیم تا تا پایان سال صاحب حامی شوند.

انتهای پیام /ک


۶۲ پایگاه در زنجان آماده ثبت ناتم از حامیان ایتام و فرزندان محسنین هستند

برچسب ها: کمیته امداد ، رمضان 98
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.