نارضایتی سرمربی استرالیایی از لژیونر ایرانی

با اعلام سرمربی تیم فوتبال اف سی سیدنی، رضا قوچان نژاد فصل آینده جایی در این تیم ندارد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، استیو کوریکا سرمربی تیم اف سی سیدنی استرالیا که در نیم فصل دوم بازیکنان جدیدی از جمله رضا قوچان نژاد لژیونر ایرانی را به صورت قرضی به خدمت گرفته بود، در جدیدترین مصاحبه خود در مورد ملی پوش سابق ایران و سایر بازیکنان تیمش با رسانه استرالیایی گفتگو کرد.

کوریکا در مورد رضا قوچان نژاد و سایر بازیکنانی که در پایان فصل قراردادشان با این باشگاه استرالیایی تمام می‌شود، گفت: بازیکنانی مانند قوچان نژاد، دی ژانگ و کاکرس که به صورت قرضی به تیم ما آمده اند، قطعا به تیم‌های خود باز می‌گردند. این بازیکنان برای فصل آینده در لیست من جایی ندارند و من قصد دارم از لیگ جزیره بازیکن به خدمت بگیرم.

کوریکا در ادامه افزود: ما در فصل آینده بازیکنان جدیدی را جایگزین این بازیکنان قرضی و سایر فوتبالیست‌هایی که برای تیم ما مفید نبودند می‌کنیم. تیم ما در حال پوست اندازی است و می‌خواهیم با یک فرمت جدید مسابقات را شروع کنیم و کادر فنی و نیمکت خود را نسبت به گذشته تقویت کنیم.

رضا قوچان نژاد در نیم فصل دوم فوتبالی، از تیم آپوئل قبرس به استرالیا رفت تا چالش جدیدی را تجربه کند، اما به نظر می‌رسد عملکرد وی چندان برای کادر فنی این تیم استرالیایی مطلوب نبوده است. حال باید دید مقصد این بازیکن لیگ ایران است یا به اروپا می‌رود.


بیشتر بخوانید:

نمره ضعیف قوچان نژاد در لیگ برتر هلند +عکس

شکست چارلتون در غیاب گوچی

شکست فولام در حضور دژاگه/شکست چارلتون در غیاب قوچان نژاد


انتهای پیام/

عملکرد لژیونرهای ایرانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار