لاریجانی در پاسخ به حاجی‌دلیگانی:

تخصیص ارز برای تامین کالا‌های اساسی قدری پیچیدگی داشت/ درباره مسکن پیشنهاد مدونی ارائه می‌شود

رئیس مجلس گفت: تخصیص ارز بابت تامین کالا‌های اساسی قدری پیچیدگی داشت و درباره مسکن پیشنهاد مدونی ارائه می‌شود.

منتظر تهیه پیشنهاد مدونی برای تعیین تکلیف اختصاص ۱۴ میلیارد دلار و مسکن هستیمبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حسینعلی حاجی‌دلیگانی نماینده مردم شاهین‌شهر و میمه در صحن علنی امروز (شنبه ۴ خرداد ماه) مجلس طی تذکری خطاب به لاریجانی رئیس مجلس گفت: شما دو هفته پیش به ملت ایران قول دادید که درباره ۱۴ میلیارد دلار تخصیص ارز برای تامین کالا‌های اساسی جلسه‌ای را در کمیسیون برنامه و بودجه و بعد در صحن علنی مجلس برگزار کنید

وی ادامه داد: اکنون دو هفته از آن قول می‌گذرد و جلسه کمیسیون برنامه و بودجه بدون حضور وزیر اقتصاد برگزار شده و من هم تذکر داده‌ام.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس اظهار کرد: تدبیری کنید تا این موضوع نیز مانند قیمت بنزین که با ورود مجلس، تصمیم درستی اتخاذ شد، تعیین تکلیف شود.

لاریجانی رئیس مجلس در پاسخ به تذکر این نماینده گفت: موضوع ۱۴ میلیارد دلار را پیگیری کردیم و آقای تاجگردون چند روز پیش جلسه‌ای را برگزار کرد و گزارش آن را به من ارائه کرد و مقرر شد، جلسه‌ای دیگر با مرکز پژوهش‌ها و سایر صاحب نظران این موضوع برگزار تا سریعتر برنامه‌ای در این زمینه تدوین شود.

رئیس مجلس همچنین بیان کرد: مسئله تخصیص ارز بابت تامین کالا‌های اساسی قدری پیچیدگی داشت، اما هم راجع به این موضوع و هم درباره مسکن بحث شده و پیشنهاد مدونی در این زمینه‌ها ارائه می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار