فرماندار سمنان خبرداد؛

کاهش ۶۴ درصدی کشف کالای قاچاق در سمنان

فرماندار سمنان گفت: تعداد اقلام مکشوفه قاچاق در شهرستان سمنان در سال ۹۷ عبارت از ۵۲۴ هزار و ۵۸۷ قلم کالا بوده که نسبت به سال ۹۶ از ۶۴ درصد کاهش برخوردار بوده است.

کاهش ۶۴ درصدی کشف کالای قاچاق در سمنانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، دانایی فرماندار سمنان در جلسه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان گفت: تعداد اقلام مکشوفه در شهرستان سمنان در سال ۹۷ عبارت از ۵۲۴ هزار و ۵۸۷ قلم کالا بوده که نسبت به سال ۹۶ از ۶۴ درصد کاهش برخوردار بوده است.

وی افزود:  ارزش ریالی کشفیات در سال ۹۷ نسبت به سال ۹۶ به میزان ۳۶۸ درصد رشد داشته است.

فرماندار سمنان ادامه داد: از ۱۵ هزار انبار ثبت شده در سامانه جامع انبار ها، تعداد ۷ هزار انبار متعلق به شهرستان سمنان بوده است و با صحت سنجی هایی که با مشارکت سازمان‌صمت‌انجام‌شد، در حال حاضر ۵۲۳۵ انبار متعلق به شهرستان سمنان در این سامانه‌به ثبت رسیده است.

وی در پایان ابراز داشت: ترغیب مردم به استفاده از‌ کالای ایرانی و تحقق شعار سال و ‌اهمیت ‌کالاهای سلامت محور، تبیین‌ تاثیر سوء دخانیات به خصوص دخانیات قاچاق، آموزش همگانی، آموزش اصناف و بازاریان و کارکنان، به عنوان‌ اولویت های اصلی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان سمنان در سال ۹۸ در دستور‌کار قرار دارد.

انتهای پیام / گ 

برگزاری جلسه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان سمنان 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار