تغییر در برنامه تعطیلی سینما‌های گیلان

برنامه تعطیلات سینما‌های گیلان در ماه مبارک رمضان تغییر کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، سید امیر مصباح، معاون امور هنری و سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان گفت: با توجه به حلول ماه مبارک رمضان در روز سه‌شنبه و به تبع آن تغییر در تعطیلات تقویمی، برنامه تعطیلی سینما‌ها در شب‌های قدر و شهادت حضرت علی (ع) از سوی دفتر سینمای حرفه‌ای کشور اعلام شد.

وی افزود: این تغییرات از روز گذشته (جمعه سوم خرداد) و همزمان با فرا رسیدن نخستین شب قدر، از ساعت ١٨ آغاز و تا پایان روز شنبه ٤ خرداد (١٩ رمضان، روز ضربت خوردن امیرالمؤمنین)، تعطیلی ادامه خواهد داشت.

معاون امور هنری و سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان افزود: سالن‌های سینما به صورت موقت روز یکشنبه ٥ خرداد تا ساعت ١٨ بازگشایی می‌شوند و پس از آن تعطیل هستند.

مصباح، با بیان اینکه روز دوشنبه ٦ خرداد (٢١ رمضان، سالروز شهادت امیرالمؤمنین) نیز سینما‌های سراسر کشور تمام روز را تعطیل خواهند بود، گفت: در روز سه‌شنبه ٧ خرداد نیز سینما‌ها همزمان با آخرین شب قدر از ساعت ١٨ تعطیل خواهند بود.

وی تصریح کرد: در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان نیز که مصادف است با روز جهانی قدس، سینما‌های کشور همانند سال‌های گذشته تا ساعت ١٤ تعطیل خواهند شد.

 

انتهای پیام/م.ع

اعلام برنامه تعطیلی سینما‌های گیلان

برچسب ها: سینما ، رمضان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.