مصدومیتی که دردسرساز نشد/ تاریخ اکران «باند ۲۵» تغییر نمی‌کند

عوامل فیلم سینمایی «باند ۲۵» اعلام کردند که با وجود مصدومیت دنیل کریگ، ساخت این پروژه ادامه خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از رویترز، با وجود آسیب دیدگی دنیل کریگ  در هفته دوم آغاز فیلمبرداری «جیمز باند ۲۵»، عوامل این فیلم به کار خود ادامه خواهند دارد.

طبق اعلام آنها، تاریخ اکران این فیلم تغییر نخواهد کرد و همچنان در آوریل ۲۰۲۰ (۱ اردیبهشت ۹۹) منتشر می‌شود.

این فیلم که هنوز نام مشخصی برای آن انتخاب نشده و با عنوان «باند ۲۵» شناخته می‌شود، طبق گفته رامی مالک پنجمین و  آخرین حضور دنیل در نقش این مامور مشهور (جیمز باند) خواهد بود.

هفته‌های قبل اعلام شده بود که دنیل کریگ در پشت صحنه فیلمبرداری دچار آسیب دیدگی از ناحیه مچ پا شد و زیر تیغ جراحی رفت، اما پس از مدتی مشخص شد که مصدومیت وی خیلی جدی نیست و برای تکمیل فیلمبرداری در کشور جامائیکا دوباره جلوی دوربین خواهد رفت. دنیل کریگ سابقه چندین بار مصدومیت در فیلم سینمایی جیمز باند را دارد و بار‌ها دچار آسیب دیدگی شده بود.

فیلم سینمایی جیمز باند که محصول کمپانی مترو گلدن مایر (به اختصار MGM) است، یکی از پرفروش‌ترین مجموعه‌های سینمایی جهان است. قسمت قبلی این فیلم سینمایی به نام اسپکتر در سال ۲۰۱۵ به کارگردانی سم مندز ۸۸۰ میلیون دلار به صورت جهانی فروش داشت و نسخه ۲۰۱۲ آن به نام «اسکای فال» بیش از یک میلیون دلار در گیشه جهانی فروخت.

انتهای پیام/

ادامه فیلمبرداری باند 25

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.