بیرون گذاشتن کالا دلیلی برای فروش بیشتر نیست

مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان گفت:بیرون گذاشتن کالا دلیلی برای فروش بیشتر نیست، آنچه مشتری را جذب می‌کند، زیبایی و نظم واحد صنفی است.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حسن محمدحسینی مدیر کل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان اظهار کرد: بهتر است شهروندان قبل از انتخاب و ایجاد شغل موقعیت محل کسب را متناسب با نوع شغلی که تصمیم دارند دایر کنند، انتخاب کرده تا ناچار به استفاده از پیاده‌رو یا اشغال حاشیه خیابان نشوند.

وی تاکید کرد: بیرون گذاشتن کالا دلیلی برای فروش بیشتر نیست، آنچه مشتری را جذب می‌کند، زیبایی و نظم واحد صنفی است.

مدیر کل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان افزود: طبق تبصره یک بند دو ماه ۵۵ قانون شهرداری‌ها سد معبر عمومی و اشغال پیاده‌رو‌ها و استفاده غیرمجاز آن‌ها و میدان‌ها و پارک‌ها و باغ‌های عمومی برای کسب و یا سکنی و یا هر عنوان دیگری ممنوع بوده و شهرداری مکلف است از آن جلوگیری و در رفع موانع موجود و آزاد کردن معابر و اماکن به وسیله مأموران خود اقدام کند.

وی با اشاره به فعالیت گشت‌های ویژه رفع سد معبر در سطح شهر، گفت: روزانه نیرو‌های گشت‌زنی مدیریت پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان در مناطق ۱۵ گانه شهر از طریق تذکر، اخطار و اعمال قانون برای رفع سد معبر تلاش می‌کنند و مواردی که افراد اصرار بر تخلف دارند، اشیاء قرار داده شده در حاشیه معابر و خیابان‌ها را جمع اوری می‌کنند تا هنگام مراجعه کسبه، تعهد تکرار نکردن تخلف دریافت شود.

محمدحسینی با بیان اینکه ملاک عمل ماموران رفع تخلفات شهری بر اساس قانون است، گفت: سیاست این مدیریت به هیچ عنوان درگیری نیست و در موارد اندک افرادی که بخواهند بر قانون‌گریزی خود پافشاری کنند و درگیری فیزیکی انجام دهند، ماموران سد معبر آغاز کننده نخواهند بود.

انتهای پیام/م

 

قراردادن موانع در حاشیه خیابان‌ها مصداق بارز سد معبر است

برچسب ها: شهرداری ، اصناف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.