المنار: رژیم صهیونیستی برای مقابله با نیرو‌های مقاومت دست به دامن رمّال‌ها و جادوگر‌ها شده است

بنابر گزارش شبکه تلویزیونی المنار، رژیم صهیونیستی برای مقابله با نیرو‌های مقاومت در مرز‌ها حتی به سراغ رمّال‌ها و جادوگر‌ها هم رفته است.

المنار: رژیم صهیونیستی برای مقابله با نیرو‌های مقاومت دست به دامن رمّال‌ها و جادوگر‌ها شده استبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، شبکه تلویزیونی المنار در گزارشی با اشاره به ترس و نگرانی صهیونیست‌های شهرک‌نشین از تونل‌های حزب‌الله لبنان در مناطق شمالی فلسطین اشغالی اعلام کرد بر اساس گزارش پایگاه اینترنتی تایمز آو اسرائیل، ارتش رژیم صهیونیستی پس از طرح موضوع تونل‌ها به سراغ رمال‌ها و جادوگر‌ها به عنوان یکی از ابزار‌های کارآمد برای کشف تونل‌ها رفته است.

این پایگاه به نقل از برخی افسران ارتش و پلیس رژیم اشغالگر نوشت: خاخامی به نام یهودا و دستیار وی به نام یوسف توانایی فوق‌العاده‌ای برای کشف تونل‌ها بدون استفاده از ابزار‌های پیشرفته فنی دارند و چند تونل را در مرز‌های نوار غزه و نیز مرز‌های لبنان کشف کرده‌اند.

این پایگاه افزود ارتش اشغالگر به این خاخام و دستیار وی اجازه داد برای کشف تونل‌ها از مناطق مرزی دیدن کنند و این در حالی است که برخی افسران ادعا کرده‌اند این افراد توانایی بالایی برای کشف تونل‌ها دارند و همین امر باعث شد ارتش از آن‌ها کمک بگیرد. این دو نفر از ارتش خواستند برای مقابله با کسانی که آن‌ها را دشمن اسرائیل نامیدند از آن‌ها در عرصه‌های دیگر نیز استفاده کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۱ ۰۴ خرداد ۱۳۹۸
این جادو و سحر و بدبختی خیلی از دور این یهودی ها میاد
Iran (Islamic Republic of)
Sarbaz,e Iran
۱۹:۰۵ ۰۴ خرداد ۱۳۹۸
جای تعجب نداره . وقتی نخست وزیر این رژیم اشغالگر و جنایتکار تا این حد دیوانه است ، خب باید الان هم دست به دامن جادوگر و رمال بشند .
انشاالله که همه ی آزادی خواهان جهان ، بزودی جشن نابودی و سربنیستی این رژیم غاصب و کودک کش رو بگیریم .
Iran (Islamic Republic of)
مهرداد
۱۶:۲۱ ۰۴ خرداد ۱۳۹۸
خوب میشد اگر افراد متخصص علوم غریبه نیز ورود میکردند و اسناد و مدارک و تکنولوژی های پیشرفته رو سرقت میکردند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۱ ۰۴ خرداد ۱۳۹۸
خیلی وقته که ترور میکنند مثل ترور دانشمندان هسته ای ما در دولت احمدی تژاد که بابی مبالاتی آن دولت در حفاظت از جان آنان انجام شد.
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۵:۱۳ ۰۴ خرداد ۱۳۹۸
با داشتن این هیمنه و این هژمونی از ارتش تا دندان مسلح و پیشرفته ترین ارتش مجهز خاورمیانه سخن گفته میشود و این اعراب جاهلی به اینان و سرویسهای اطلاعاتی شان تکیه و اعتماد دارند؟؟ اینها از خودشان نمی توانند دفاع کنند چگونه از اعراب جاهل آل سقوط میتوانند دفاع کنند؟؟...............وای به روزی که محور مقاومت و رزمندگان حماس همانطور که زمین را برای صهیونیستها نا امن و خطرناک کردند آسمان و کانالهای هوائی را هم برای جنگنده های صهیونیستی نا امن و خطرناک کنند.......
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۰ ۰۴ خرداد ۱۳۹۸
واااای بابا بمب اتم بسازین بزنین رو سرشون نسل اینا رو منقرض کنین.اینا واسع بشریت خطرناکن به خدا.
یهودیا از قدیم جادوگر و شیطان پرست بودن(کابالا)
مرگ بر اسرائیل
مرگ بر امریکا
مرگ بر ال یهود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۲ ۰۴ خرداد ۱۳۹۸
اره جادوگر هستن جن پرست هم هستن
آخرین اخبار