اهدای خون در شب‌های قدر از ساعت ۲۱ الی ۲ نیمه شب

مدیر روابط عمومی اداره کل انتقال خون اصفهان گفت: تعداد مراجعین اهدای خون از ابتدای ماه مبارک رمضان تا اولین شب قدر ۷۵۰۰ نفر بود که از این تعداد ۶ حدود هزار نفر موفق به اهدای خون شدند.

جعفری مدیر روابط عمومی اداره کل انتقال خون اصفهان در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان با بیان این نکته که در ماه مبارک رمضان بسیاری از افراد به علت روزه داری امکان اهدای خون در طول روز را ندارند افزود: سازمان انتقال خون خواجو در دو شیفت صبح و بعد از ظهر فعال است و یک شیفت بعد از افطار از ساعت ۹ شب تا ۱۲ نیمه شب اماده خدمت رسانی به مردم می‌باشد.

وی افزود: با توجه به استقبال مردم در شب‌های قدر از ساعت ۹ شب تا ۲ نیمه شب اماده‌ی خون گیری از اهدا کنندگان می‌باشد.

مدیر روابط عمومی اداره کل انتقال خون اصفهان اظهار کرد: در مرکز جامع انتقال خون میدان خواجو اهدای خون، پلاسما و پلاکت نیزانجام می‌شود.

جعفری اظهار کرد: تعداد مراجعین اهدای خون از ابتدای ماه مبارک رمضان تا اولین شب قدر از ۷۵۰۰ نفر مراجعه کننده ۶ حدود هزار نفر موفق به اهدای خون شدند و در اولین شب قدر از ۶۰۰ نفر مراجعه کننده به مراکز اهدای خون استان اصفهان ۴۵۰ نفر از آن‌ها موفق به اهدای خون شدند.

وی بیان داشت: مراکز اهدای خون در سایر شهرستان‌ها از جمله خمینی شهر، نجف اباد، خوانسار، گلپایگان، کاشان، نایین، شهر رضا و زرین شهر اماده‌ی خدمت رسانی به مردم استان اصفهان می‌شود.

انتهای پیام/ی
 

استقبال ۶ هزار نفری اهدای خون دراستان اصفهان

برچسب ها: انتقال خون ، رمضان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.