بازگشایی طرح‌های سواحل دریا در ایام تعطیل خرداد

طرح های سواحل دریا در ایام تعطیلات خرداد بازگشایی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، میرشمس مومن زاده فرماندار رشت درنخستین نشست ستاد ساماندهی سواحل شهرستان رشت در سال ۹۸ گفت: شرایطی را مهیا کنیم تا مردم بتوانند بهترین استفاده را از دریا و طبیعت آن داشته باشند.

وی افزود: با توجه به ایام ماه مبارک رمضان و تعطیلات خرداد ماه با افرادی که قصد هنجارشکنی بویژه در مناطق ساحلی را داشته باشند برخورد قانونی می‌شود.

فرماندار رشت تصریح کرد: وظیفه ما خدمت رسانی است و باید شرایط را برای کسانی که می‌خواهند از دریا و ساحل استفاده درست کنند فراهم کنیم.

مومن زاده با بیان اینکه دستگاه‌هایی که متولی هستند براساس مقررات شرح وظایف برای آنان تدوین شده و در حین اجرای طرح نظرات صورت می‌گیرد عملکرد شان نیز بررسی می‌شود.

فرماندار رشت با بیان اینکه جان مردم برای ما خیلی ارزشمند است، تصریح کرد: دستگاه‌های متولی برای خدمت رسانی به مردم همواره پیشگام باشند و همه امور را مختص به یک دستگاه ندانیم بلکه با تعامل و همکاری وظایف و اهداف را پیگیری کنیم.

وی افزود: ۶ طرح سالمسازی و ۵۵ نقطه خطر آفرین در ۲۳ کیلومتر نوار ساحلی شهرستان رشت وجود دارد که باید با کمک یکدیگر شرایط را برای بهره مندی بهتر مسافران و شهروندان که شهرستان رشت را برای مقصد گردشگری خود انتخاب می‌کنند، فراهم کنیم.

انتهای پیام/آ

اجرای طرح سالم سازی دریا در رشت

برچسب ها: سواحل ، طرح دریا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.