دستگیری جاعل عنوان و کلاهبردار حرفه‌ای در چالوس

فرمانده انتظامی شهرستان چالوس از دستگیر جاعل عنوان و کلاهبردار حرفه‌ای با ۱۱ فقره کلاهبرداری در این شهرستان، خبر داد.

سرهنگ سیدعبدالله منتظری فرمانده انتظامی شهرستان چالوس در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: در پی کسب خبری مبنی بر این که فردی با معرفی خود به عنوان مامور یکی از نهاد‌های دولتی از مردم کلاهبرداری می‌کند، موضوع در دستور کار پلیس امنیت عمومی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: پس از هماهنگی‌های قضائی، ماموران با انجام اقدامات اطلاتی و بررسی‌های همه جانبه، متهم را شناسایی و دستگیر کردند.

سرهنگ منتظری گفت: متهم در بازجویی‌های به عمل آمده به جعل عنوان مامور یکی از نهاد‌های دولتی و کلاهبرداری و خفت گیری از ۱۱ نفر در این شهرستان و سایر استان‌های کشور اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان چالوس با بیان اینکه متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد، افزود: مأموران قلابی معمولا با آگاهی از نقاط ضعف و تخلفات افراد و بزرگ‌نمایی آن‌ها اقدام به کلاهبرداری از طعمه‌های خود می‌کنند.

سرهنگ منتظری از شهروندان خواست: در صورت مواجهه با افرادی که با هر بهانه و معرفی خود به عنوان مامور تقاضای وجه از آنان می‌کنند، مراتب را در اسرع وقت به مراجع انتظامی و یا مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام/ م

کشف ۱۱ فقره کلاهبرداری در شهرستان چالوس

برچسب ها: نیروی انتظامی ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.