برگزاری مراسم غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدای روستایی

به مناسبت گرامیداشت سالروز سوم خرداد؛ به همت امور ایثارگران سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه مراسم غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدای روستایی برگزار گردید .

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،به مناسبت گرامیداشت سالروز سوم خرداد؛ به همت امور ایثارگران سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه مراسم غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدای روستایی با حضور ایرانی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی، حجت الاسلام والمسلمین نباتی مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در تعاون روستایی استان، دوستوندی مسئول بسیج کشاورزی و پرسنل سازمان، مسئولین محلی در مزار شهدای روستای چشمه شاه پسند و روستای بان لرینی از توابع ماهیدشت برگزار گردید.

 حجت الاسلام و المسلمین نباتی در ابتدای اجرای این مراسم معنوی ضمن گرامیداشت سالروز سوم خرداد گفت : سالروز سوم خرداد یک روز تاریخساز در دوران جنگ تحمیلی است.

وی افزود: در سوم خرداد رزمندگان اسلام با کمترین امکانات و نثار جان خود با شجاعت و غیرت توانستند بر دشمن پیروز شوند و شهر خرمشهر را با جانفشانی از تصرف دشمن تا دندان مسلح در آورند.

وی با اشاره به اینکه شهدا حق بزرگی بر گردن ما دارند خاطرنشان کرد: باید همواره به یاد شهدا باشیم.

وی در پایان از حضور همکاران سازمان جهاد کشاورزی استان و شهرستان کرمانشاه، بخشداری ماهیدشت، سپاه، بسیج مهندسین کشاورزی و آموزش و پرورش ماهیدشت به خاطر حضور در مراسم معنوی غبار روبی مزار شهدا تشکر و قدردانی نمود .

 

 

انتهای پیام/د

غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار