خالد الجارالله، معاون وزیر امور خارجه کویت با بیان اینکه نشانه‌هایی از کاهش تنش در خاورمیانه وجود دارد درباره عدم وقوع جنگ در منطقه خلیج فارس اطمینان داد.

کویت: نشانه‌هایی درباره کاهش تنش در منطقه وجود داردبه گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از سی‌ان‌ان، خالد الجارالله، معاون وزیر خارجه کویت شنبه شب در یک نشست خبری در حاشیه حضور وی در مراسم افطار در مقر وزارت خارجه این کشور درباره تشدید تنش‌ها در خاورمیانه هشدار داد و گفت: «باید بسیار مراقب تسریع روند تنش‌ها و رویداد‌های منطقه باشیم.»

وی با بیان اینکه دو طرف آمریکایی و ایرانی عدم تمایل خود به جنگ را اعلام کردند، گفت که منطق حکم می‌کند، آرامش در منطقه حاکم شود و هیچ گونه درگیری صورت نگیرد.

خالد الجارالله افزود: «اکنون این جای امیدواری وجود دارد که درگیری‌ها کاهش یابد و امنیت منطقه در معرض تهدید و خطر قرار نگیرد.»

دیپلمات کویتی در ادامه به بحران کره شمالی اشاره و ابراز امیدواری کرد که این بحران مشابه بحران منطقه خاورمیانه از راه گفتگو حل شود.

وی در پایان بر آمادگی کویت برای به کارگیری همه تلاش‌هایش در جهت برقراری امنیت و آرامش منطقه تاکید کرد و گفت که کشورش از هرگونه تلاش برای کاهش تنش در منطقه خلیج فارس استقبال می‌کند.

انتهای پیام/

برچسب ها: خاورمیانه ، آسیا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار