اطعام دهی روزانه ۳۰۰ نفر از ایتام و حامیان آن‌ها در همدان

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) همدان گفت: هر شب ۳۰۰نفر از خانواده ایتام و حامیان آن‌ها اطعام د

اطعام دهی ۳۰۰ نفر از ایتام و حامیان آن‌ها در ماه مبارک رمضانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، پیمان ترکمانه،مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) همدان گفت: با حمایت مالی خیرین استان هر شب ۳۰۰ میهمان از خانواده ایتام و حامیان ایتام، کارآفرینان کمیته امداد امام خمینی (ره) و هنرمندان برجسته کشوری در این مراسم دعوت می‌شوند، همچنین عموم مردم می‌توانند در این برنامه‌ها شرکت کنند.

وی افزود:جشن میلاد رمضان که تحت عنوان ماه باران به نمایش گذاشته شده است از میلاد امام حسن مجتبی (ع) تا عید فطر برگزار می‌ شود.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) همدان گفت: در این شب‌ها ایتام با حامیان خود آشنا می‌شوند، حامیان نیز از احوالات این عزیزان مطلع و در صدد بهبود وضعیت آنان خواهند بود، تمامی هزینه‌های این برنامه را حامیان ایتام متقبل شده‌اند.

ترکمانه با اشاره به اینکه در ماه باران هرشب با هماهنگی صداوسیما یکی از هنرمندان برجسته کشوری دعوت می‌شود، افزود: متناسب با ایام مختلف، میهمانان و هنرمندان خاصی به این برنامه دعوت می‌شوند، برای مثال در تاریخ سوم خرداد که روز آزاد‌سازی خرمشهر بود از فرماندهان سپاه دعوت شد، هم در این شب هم و هم در شب میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام نورافشانی نیز انجام شد.

وی ادامه داد: در شب‌های قدر نیز علاوه بر دعوت از هنرمندان و سخنرانان، مداحی و ذکر مصیبت و میهمانان مرتبطی را دعوت خواهیم کرد.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) همدان گفت: پخش زنده برنامه ماه باران از شبکه استان همدان هرشب از ساعت ۹ و نیم الی ۱۱ در اردوگاه فجر از شبکه همدان پخش خواهد شد.

ترکمانه با بیان اینکه دولت قبل از ماه مبارک رمضان مبلغی را به حساب کمیته امداد مبنی بر کمک‌های مالی به ایتام، واریز کرد گفت: در اول ماه رمضان به خانواده‌های ۱ نفر ۱۰۰ هزار تومان و خانواده‌های ۲ نفره ۱۵۰ هزار تومان، ۳ نفره ۲۰۰ هزار تومان و ۵ نفر به بالا ۳۰۰ هزار تومان واریز شد.

انتهای پیام/ب

آشنایی ایتام همدانی با حامیان خود در ماه باران

برچسب ها: کمیته امداد ، ایتام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.