حمله پهپادی نیرو‌های یمنی به فرودگاه جیزان عربستان

نیرو‌های یمنی آشیانه هواپیما‌های جنگی متجاوزان را در فرودگاه جیزان در جنوب عربستان هدف قرار دادند.

حمله پهپادی نیرو‌های یمنی به فرودگاه جیزان عربستانبه گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، نیرو‌های یمنی آشیانه هواپیما‌های جنگی متجاوزان را در فرودگاه جیزان در جنوب عربستان هدف قرار دادند. این چهارمین حمله به فرودگاه‌های جنوب عربستان طی یک هفته گذشته است.

شبکه المسیره گزارش داد یگان پهپادی ارتش یمن موفق شد عملیات جدیدی با پهپاد «قاصف کی۲» علیه فرودگاه جیزان انجام بدهد.

به گفته یک منبع آگاه، این عملیات پس از رصد دقیق اطلاعاتی انجام شد و با دقت بالا به هدف اصابت کرد.

در هفته گذشته نیز فرودگاه نجران هدف سه حمله از جمله یک حمله به آشیانه هواپیما‌ها بود. همچنین برای نخستین بار یک سامانه پدافندی «پاتریوت» هدف قرار گرفته بود.

انتهای پیام/

برچسب ها: یمن ، عربستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۰:۱۰ ۰۵ خرداد ۱۳۹۸
درود بر رزمندگان غیور یمن: پیشنهاد میشود باند فرودگاهها را هم شخم بزنید تا باند پروازی برای هواپیماها محدود شود تاسیسات زیر بنائی و ساختارهای زیر بنائی و تاسیسات مهم اقتصادی و نظامی را در راس برنامه های خود قرار دهید همانطور که دشمن با تاسیسات شما کرد یعنی قصاص کنید تا دشمن تان را فلج و زمینگیر کنید قال الله تعالی فی کتابه کریم: الله لا یخلف المیعاد شما قطعاً پیروز هستید و عربستان آل سقوط نابود شدنی چون شما ادامه دهنده راه امام حسین(ع) هستید و احیاء کننده شعار هیهات منا الذلة و پیام این ندا و لبیک به ندای هل من ناصر الحسینی به عبدالملک بدرالدین الحوثی است که نتیجه اش پیروزی خون بر شمشیر است اگر چه بظاهر شما شکست خورده باشید و در ادوات و نفرات از دشمن کمتر باشید این خداوند است که حکم پیروزی شما را قطعی در قرآن اعلام کرده و خداوند خلف وعده هرگز نمی کند.............به امید پیروزی جبهه حق علیه باطل به امید پیروزی جبهه نور علیه ظلمت.........................................
آخرین اخبار