قاچاقچی سیگار برای دومین بار دستگیر شد

رئیس کلانتری ۱۷۳ امین آباد از دستگیری یک قاچاقچی سیگار در این محدوده خبر داد و گفت: این متهم که برای بار دوم دستگیر شده بود این بار به جرم قاچاق ۷۰ هزار نخ سیگار دستگیر شد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ حسن مسن آبادی رئیس کلانتری ۱۷۳ امین آباد اظهار کرد: با دریافت اخباری مبنی بر قاچاق و انبار سیگار‌های خارجی و داخلی از سوی یک قاچاقچی در محله امین آباد تهران، تیمی از ماموران تجسس این کلانتری برای شناسایی متهم تحقیقات خود را آغاز کردند.

این مقام انتظامی عنوان داشت: در بررسی‌های انجام شده مشخص شد که یکی از قاچاقچیان سابقه دار در پرونده دست دارد که بر این اساس اقدامات لازم انجام و با هماهنگی از سوی مرجع قضایی تیمی از ماموران به محل اعزام و این قاچاقچی سابقه دار هنگام حمل سیگار‌های قاچاق با خودروی سواری خود شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ مسن آبادی، تصریح کرد: متهم به همراه خودروی سواری اش به کلانتری منتقل شد در بازرسی از خودرو نیز ۷۰ هزار نخ سیگار قاچاق خارجی و داخلی به ارزش ۳۰۰ میلیون ریال کشف شد.

کلانتر محله امنی آباد، در پایان گفت: با کشف سیگار‌های قاچاق، متهم لب به اعتراف گشود و به جرم خود مبنی بر قاچاق سیگار‌ها اعتراف کرد و پس از تکمیل پرونده برای رسیدگی بیشتر به دادسرا منتقل شد.

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار جنایی ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار