احداث بزرگترین آمفی تئاتر و سینمای روباز کشور در خوی

شهردار خوی گفت: بزرگترین آمفی تئاتر و سینمای روباز کشور در خوی احداث می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،محرم اکبرزاده شهردار خوی با اشاره به اجرای پروژه‌های مختلف در تفرجگاه بزرگ فنایی گفت: با توجه به وسعت بیش از ۱۰۰ هکتار تفرجگاه و ویژگی‌های این تفرجگاه، پروژه‌های متعدد و متنوع رفاهی، تفریحی و خدماتی پیش بینی و طراحی می‌شود.

وی افزود: یکی از پروژه‌های بزرگ فرهنگی تفریحی پیش بینی شده در تفرجگاه فنایی احداث بزرگترین سینمای روباز کشور در خوی با ظرفیت نزدیک به ۸ هزار تماشاگر در فاز اول می‌باشد.
 
اکبرزاده افزود: ابعاد پرده یا دیوار نمایش این سینما ۱۵ × ۲۵ متر مربع بوده و آلاچیق‌های ویژه خانواده‌ها نیز در این پروژه علاوه بر نیمکت‌های طراحی شده پیش بینی شده است.
 
شهردار خوی گفت: در این پروژه استیج (سِن) به متراژ ۳۰۰ مترمربع پیش بینی شده و آمفی تئاتر بزرگ تفرجگاه فنایی برای اجرای برنامه‌های مختلف هنری، موسیقی همایش‌ها و مسابقات زنده ورزشی، و .. طراحی می‌شود.

اکبرزاده تصریح کرد: امکان پخش همزمان مسابقات ورزشی از شبکه‌های ملی کشور، فیلم‌های مختلف سینمایی و ترویجی، تبلیغات نیز در پرده سینمایی این آمفی تئاتر فراهم می‌شود.

شهردار خوی اضافه نمود: پروژه احداث بزرگترین سینمای روباز در تفرجگاه فنایی در راستای غنا بخشیدن به مجموعه تفرجگاه و اولویت بخشی به فضا‌های رفاهی و تفریحی ویژه شهروندان و مسافرین احداث می‌شود.

وی همچنین افزود: اجرای پروژه‌های نورپردازی، ایجاد فضای سبز، محوطه سازی و طراحی‌های مختلف برای حضورشهروندان به همراه نصب چهار دستگاه پروژکتور صنعتی پیشرفته در این آمفی تئاتر پیش بینی شده است.

اکبرزاده در پایان سخنان خود گفت: مطالعات فاز صفر، یک و دو معماری، طراحی سازه، طراحی تاسیسات آبی، الکتریکی و مکانیکی و طراحی پایه‌های پروژکتور‌های این پروژه بزودی از سوی مشاور آغاز می‌شود.
 
 
انتهای پیام/م
 

احداث سینما در خوی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.