۴۰ هزار نفر در برنامه‌های ورزش همگانی اردبیل مشارکت کردند

مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل از مشارکت حدود ۴۰ هزار نفر در برنامه‌های ورزش همگانی و روستایی این استان طی اردیبهشت ماه امسال خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، بهرام آقاخانی، مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل بااعلام این خبر گفت:یکی از اهداف اداره کل ترویج ورزش در جامعه است که تلاش می‌کنیم با برگزاری مسابقات و همایش‌های مختلف در جذب همشهریان به ورزش گام برداریم.

وی افزود: در اردیبهشت ماه سال جاری یک هزار و ۵۰۶ برنامه ورزش همگانی و روستایی در سطح استان اجرا کردیم و دراین برنامه‌ها از ۴۰ هزار و ۸۲۷ نفر شرکت کننده، ۱۶ هزار و ۸۷۰ نفرخانم و ۲۳ هزار و ۹۵۷ نفر آقا مشارکت داشتند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل با اشاره به اینکه یکی ازاقدامات فدراسیون ورزش‌های همگانی درراستای گسترش ورزش همگانی توجه به برگزاری همایش‌های پیاده روی دراستان‌ها است گفت: در راستای ترویج پیاده روی و جذب افراد تلاش می‌کنیم به بهانه‌های مختلف پیاده روی را برگزار کنیم که در طول اردیبهشت ماه سال جاری ۱۷ همایش پیاده روی بانوان و ۲۰ همایش پیاده روی آقایان در سطح استان اجرا شده است.

آقاخانی ادامه داد: برگزاری همایش‌های پیاده‌روی خانوادگی اثرگذاری چشمگیری درراستای فرهنگ‌سازی ورزش دربین اعضای خانواده‌ها ایجاد کرده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل با تاکید بر ترویج ورزش همگانی درجامعه افزود: ترویج ورزش در جامعه و همگانی کردن ورزش می‌تواند در ارتقا سلامت جامعه بسیار موثر باشد.

آقاخانی افزود: اجرای ورزش صبحگاهی در ایستگاه‌ها و سالن‌های پیش بینی شده، برگزاری کوه روی و کوهپیمایی، برگزاری همایش دوچرخه سواری، برگزاری جشنواره‌های ورزشی، اجرای مسابقات محلات، برگزاری برنامه‌های آموزشی، مسابقات کارکنان، مسابقات ورزشی، از دیگر برنامه‌های ورزش همگانی و روستایی بوده است.

وی گفت: ترویج ورزش همگانی در میان خانواده‌ها می‌تواند در کاهش آسیب‌های اجتماعی موثر باشد و باتید تلاش کنیم تا ورزش را به جایگاه اصلی خود درمیان تمام اقشار جامعه برسانیم.

انتهای پیام/ع

ترویج ورزش همگانی منجر به کاهش آسیب های اجتماعی می شود

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.