کاربران فضای مجازی همزمان با سالروز شهادت امام اول شیعیان هشتگ #امام_علی داغ کردند و این روز را تسلیت گفتند.

#امام_علی/به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، علی بن ابی‌طالب امام اول شیعیان مشهور به امام علی(ع) و امیرالمؤمنین ۱۳ رجب سال ۲۳ قبل از هجرت دیده به جهان گشودند و  ۲۱ رمضان سال ۴۰ق در محراب مسجد کوفه در حال نماز به دست یکی از خوارج به نام ابن ملجم مرادی به شهادت رسیدند و چشم از جهان فرو بستند.


بیشتر بخوانید:  #امیرالمؤمنین/ بوی سجاده‌ی خونین کسی می آید


امام علی(ع) پسرعمو و داماد پیامبر اکرم(ص)، همسر حضرت فاطمه(س)، پدر و جدِ یازده امام شیعه هستند. پدر ایشان ابوطالب و مادرشان فاطمه بنت اسد بود. همزمان با فرارسیدن بیست و یکمین روز از ماه رمضان کاربران فضای مجازی با هشتگ #امام_علی شهادت اولین امام شیعیان را تسلیت گفتند. در ادامه نمونه‌هایی از پست‌های کاربران را می‌توانید ببینید که با هشتگ #امام_علی به اشتراک گذاشته شده است.

#امام_علی/

#امام_علی/

#امام_علی/

#امام_علی/

#امام_علی/

#امام_علی/

#امام_علی/

#امام_علی/

#امام_علی/

#امام_علی/

#امام_علی/

#امام_علی/

#امام_علی/

#امام_علی/

#امام_علی/

#امام_علی/

#امام_علی/

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۰۱:۲۵ ۰۷ خرداد ۱۳۹۸
بسم رب الشهداء و الصدیقین : آجرک الله یا بقیه الله الاعظم عج جهان هیچوقت بی ولی و آل رسول الله نمی ماند گرچه مولای علی ع با شهادتشان ندای حضرت حق جل جلاله را لبیک گفتند و رفتند به ملکوت علین و از فقدانشان داغ غریبانه و بزرگ و سنگینی بر دل امت مستضعفین حزب الله گذاشتند ولی همچنان اولاد خلفشان با عدل و علم و حیبت و حکمت و شجاعت جدشان با شمشیر ذلفقار دو لب در انتظار فرمان الهی و در پرده غیبت اکبر هستند اما امت را تنها نگذاشته اند و اگر دعا و کمک های آشکار و نهان ایشان و یاوران صدیقشان و نایب بر حق شان نبود دشمنان امت اثری از امت بر جا نگذاشته بودند امروز پدر حی و حاظر و قدرتمند و مقتدر امت مستضعفین متحد و یکپارچه حزب الله سر تا سر جهان اسلام ناب محمدی ص و ایتام حضرت بقیه الله الاعظم عج هستند . والسلام و صلوات التماس دعا . اللهم عجل لولیک الفرج و العافیت و النصر . یا علی ع مددی . لبیک یا بقیه الله الاعظم عج . لبیک یا رسول الله ص .
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۴:۲۲ ۰۶ خرداد ۱۳۹۸
یا علی بن ابیطالب علیه السلام
آخرین اخبار