معاون فرهنگی دانشگاه رازی کرمانشاه؛

نقدی که به وحدت ملی کشور لطمه بزند خط قرمز کشور است

معاون فرهنگی دانشگاه رازی کرمانشاه از برگزاری ۲۲ کرسی آزاد اندیشی در این دانشگاه با موضوعات مختلف طی مدت ۲ سال خبر داد.

نقدی که به وحدت ملی کشور لطمه بزند خط قرمز کشور استبه گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،علی اکبر محسنی معاون فرهنگی دانشگاه رازی کرمانشاه ظهر امروز یکشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه به ارائه اهم اقدامات و فعالیت‌های معاونت فرهنگی دانشگاه رازی کرمانشاه اشاره کرد و اظهار داشت: گسترش فضای اخلاقی، معنوی و تربیتی، برنامه ریزی، ساماندهی و زمینه‎ سازی اجرای فعالیت‌های دینی و ایجاد فضا و بستر مناسب جهت بر گزاری کرسی‌های آزاداندیشی و نظریه‎پردازی از جمله آن اقدامات فرهنگی محسوب می‌شود.

وی افزود: طی این مدت ۲ سال حدود ۲۲ کرسی آزاد اندیشی با موضوعات مختلف از جمله تحلیل و بررسی اتفاقات کلان کشوری، زلزله، سیل، برجان در دانشگاه برگزار کردیم که به این منظور از ظرفیت اساتید برجسته بهره بردیم.

وی با انتقاد از ضعف گفتمان در جامعه، گفت: نقدی که به وحدت ملی کشور لطمه بزند خط قرمز کشور است و نقد باید بتواند با تحلیل و شنیدن دیدگاه‌ها و ایده‌ها و افکار مختلف برای برون‌رفت از مشکلات موجود کارساز و سازنده باشد.

محسنی به فعالیت تشکل‌های سیاسی در دانشگاه اشاره و بیان کرد: تا ۲ سال قبل فقط ۴ تشکل در دانشگاه فعالیت می‌کردند، اما با تلاش‌های صورت گرفته زمینه برای فعالیت تشکل‌های دیگر را نیز فراهم کردیم و  ۱۵۳ نشریه فعال در دانشگاه رازی داریم.

معاون فرهنگی دانشگاه رازی کرمانشاه اظهار داشت: جهت تحقق بیانیه گام دوم انقلاب که توسط رهبر انقلاب عنوان شد تا کنون ۲ جلسه در دانشگاه تشکیل شده است که طی آن به بیش از ۱۵۰ مقوله فرهنگی، اجتماعی، مذهبی، سیاسی بحث و گفتگو شده که در نهایت بر روی ۶ محور برنامه ریزی انجام شده است.

انتهای  پیام/ز

 

۲۲ کرسی آزاد اندیشی در دانشگاه رازی برگزار شد 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.