تصویر ملخ منتشر شده در فضای مجازی مربوط به دشتستان نیست

روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر در باره تصویری که در شبکه‌‎های اجتماعی با عنوان حضور انبوه ملخ در روستای زیارت دشتستان منتشر شده، توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر اعلام کرد: تصویر منتشر شده دربار هجوم انبوه ملخ مربوط به عربستان است و از تاریخ آن هم مدت‌ها می‌گذرد و ربطی به ایران، استان بوشهر و شهرستان دشتستان ندارد.

در اطلاعیه این سازمان آمده است، با پیگیری‌های صورت گرفته در خصوص انتشار تصویر کذب ملخ در زیارت دشتستان، مشخص شد یکی از مدرسان دانشگاه‌های استان بوشهر برای ینکه از صحت این تصویر مطلع شود، آن را برای یکی از دوستان اهل هنر خود در بوشهر می‌فرستد، اما هنرمندی که این فیلم را دریافت می‌دارد به اشتباه فکر می‌کند که آن استاد دانشگاه از وی خواسته این تصویر را در شبکه‌های اجتماعی انتشار دهد.

در این اطلاعیه تاکید شده است، تصویر یاد شده مربوط به روستای زیارت دشتستان نیست و بر اساس پایش مستمر صورت گرفته، چنین میزان ملخ نه در روستای زیارت شهرستان دشتستان و نه روستای زیارت شهرستان دشتی وجود نداشته است.

روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر از کاربران شبکه‌های اجتماعی خواسته با توجه به کذب بودن این تصویر از انتشار آن خودداری کنند.

انتهای پیام/ک

تکذیب تصویر انبوه ملخ در زیارت دشتستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.