معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش بهبهان گفت: ۹۰ کارگاه و جلسه هم اندیشی ویژه دبیران مقطع متوسطه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز ، یحیی قدری، معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش بهبهان گفت: رشد و ارتقای نظام آموزشی در هر کشوری در گرو توان علمی و عملی دبیران و معلمان است.

وی در ادامه با اشاره به اولویت‌های آموزش و پرورش بهبهان در حوزه آموزش متوسطه، افزود: با هدف توانمند سازی دبیران و افزایش دانش شغلی و تخصصی معلمان، ۹۰ کارگاه و نشست هم اندیشی در سال تحصیلی ۹۸-۹۷در مقطع متوسطه دوره اول و دوم برگزار شد.

قدری برگزاری کارگاه‌های تخصصی را عامل موثری در بهبود فرآیند یادگیری و یاددهی دانش آموزان دانست و تصریح کرد: در سال تحصیلی جاری ۳۳ کارگاه دانش افزایی و ۲۶ جلسه هم اندیشی ویژه دبیران مقطع متوسطه دوره دوم توسط سرگروه‌های آموزشی برگزار شده است.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش بهبهان ادامه داد: همچنین با همت سرگروه‌های آموزشی دوره متوسطه اول، ۱۴ کارگاه دانش افزایی و ۱۷ جلسه هم اندیشی برای دبیران این مقطع تشکیل شد.

وی با بیان اینکه پایه دوازدهم در سال ۹۷ استقرار یافت، در پایان گفت: بررسی دروس تخصصی پایه دوازهم، ارائه روش‌های فعال تدریس، چگونگی نگارش طرح درس ملی، طراحی سوالات استاندارد، نقد و بررسی کتب پایه دوازدهم و تجزیه و تحلیل نتایج امتحانات از جمله موضوعات برگزاری کارگاه‌ها و جلسات هم اندیشی بوده است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.