هاشمی رفسنجانی مطرح کرد؛

استقلال کشور در گرو احقاق حقوق مردم

رئیس شورای شهر تهران استقلال کشور را در رفاه مردم دانست و گفت: تلاش مسئولان برای احقاق حقوق مردم یکی از راه‌های رسیدن به استقلال کشور است.

خبرنگار: پاینده/شب قدر مسئولین، خدمت به مردم استبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، محسن هاشمی رفسنجانی رئیس شورای شهر تهران در یکصد و چهل و چهارمین جلسه شورای شهر تهران که امروز (سه‌شنبه هفتم خرداد ماه) برگزار شد، اظهار کرد: بر اساس روایات احتمال دارد که شب بیست و سوم ماه رمضان که مصادف با امشب است، تقدیر یک ساله انسان‌ها رقم بخورد.

وی افزود: امشب در این زمان ممکن برای تفکر در معنی قدر انسان‌ها باید بدانند رعایت اندازه را در تمام مراحل کاری و زندگی خود مد نظر داشته باشند.

رئیس شورای شهر تهران گفت: اوضاع کشور امروز مناسب نیست و در شرایط حساس و نابسامانی قرار دارد و مسئولان ما در این برهه زمانی از سال باید به این نکته توجه داشته باشند که شب قدر آن‌ها، در خدمت به مردم است و وظیفه آن‌ها این است که از پایمال شدن حقوق مردم جلوگیری کنند.

هاشمی رفسنجانی تأکید کرد: استقلال کشور و نظام جمهوری اسلامی ایران در رفاه مردم این سرزمین است.


بیشتر بخوانید: نباید بگذاریم فاصله مسئولان با مردم زیاد شود


رئیس شورای شهر تهران ادامه داد: طبق سنت حسنه قبل از اینکه شب قدر را آغاز کنیم، باید حلالیت بطلبیم و از مردم بخواهیم قصور ما را در خدمت رسانی ببخشند و از خدا بخواهیم در این شب به ما مسئولان توفیق خدمت بیشتر عطا کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار