حجت‌الاسلام محمدحسنی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

بیانیه گام دوم نقشه راه مدیریت راهبردی در چهل سال دوم انقلاب اسلامی است

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: بیانیه گام دوم نقشه راه مدیریت راهبردی در چهل سال دوم انقلاب اسلامی و چراغ راه است.

حجت‌الاسلام و المسلمین عباس محمدحسنی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص بیانات مقام معظم رهبری در مورد گام دوم ملت ایران اظهار کرد: بیانیه گام دوم نقشه راه خدمت به انقلاب و آرمان‌های انقلاب اسلامی است.

وی با بیان اینکه بیانیه گام دوم نقشه راه مدیریت راهبردی در چهل سال دوم انقلاب اسلامی و چراغ راه است، یادآور شد: بیانیه گام دوم مسیر حرکت را نشان داده و راه را روشن می‌کند.

حجت الاسلام والمسلمین محمدحسنی افزود: برای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب، هیات‌های اندیشه ورزی سازمان عقیدتی ارتش همچون مراکز تحقیقات و پژوهش‌های راهبردی ارتش وارد کار شدند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش درباره شعار سال مقام معظم رهبری تصریح کرد: در بحث رونق تولید اقتصادی، نقش نیرو‌های مسلح رونق تولید امنیت است و باید بستر رونق تولید را ایجاد کنیم.

وی ادامه داد: نیرو‌های مسلح باید امنیت را در سراسر کشور نهادینه کنند تا فعالان اقتصادی و تولیدکنندگان بتوانند با خاطر جمع به تولید ملی و افزایش آن بپردازند.

حجت الاسلام محمد حسنی افزود: باید از کارآفرینان حمایت کنیم و با توجه به بارش‌های خوب امسال و فراهم بودن زمینه‌های مناسب در کشور، شرایط برای رونق تولید در زمینه کشاورزی فراهم است و باید از این ظرفیت استفاده شود.

وی در پایان گفت: اگر تولید کنندگان کالا‌های تولیدی را کیفی سازی کنند، مردم به خرید کالای ایرانی ترغیب شده و یک گام بلندی در زمینه رونق تولید برداشته می‌شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار