معاون منابع طبیعی استان سمنان خبر داد؛

اجرای طرح حفاظت از اراضی ملی

محمد علی سفیدیان گفت: بیش از ۱۵ کیلومتر کمربندحفاظتی در اراضی ملی سمنان با هدف تعیین حدود و ثغور اراضی ملی و تشخیص آن از مستثنیات و جلوگیری از تصرفات غیر قانونی اجرا شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، محمد علی سفیدیان معاون حفاظت و امور اراضی اداره کل منابع طبیعی و آبخیز داری استان سمنان در نشست بررسی حفاظت از اراضی ملی استان سمنان  با بیان اینکه ۱۵ کیلومتر کمربند حفاظتی در اراضی ملی سمنان ایجاد شده است ، گفت: این کار طی سال گذشته و با هدف حفاظت از حقوق بیت المال و جلوگیری از تعرض به اراضی ملی صورت گرفته است.

وی افزود: طرح حفاظتی اراضی ملی به منظور تعیین حدود و ثغور اراضی ملی و تشخیص آن از مستثنیات و جلوگیری از تصرفات غیر قانونی اجرا شده است.

معاون حفاظت و امور اراضی اداره کل منابع طبیعی و آبخیز داری استان سمنان همچنین از ایجاد کمربند حفاظتی در مرز اراضی ملی شهرستان‌های شاهرود و مهدی‌شهر به طول ۱۵ کیلومتر خبر داد و بیان کرد: اعتبارات لازم برای اجرای این کمربند نیز از محل صندوق توسعه ملی، کمک‌های مردمی، خود یاری‌ها و خیرین تأمین شده است.

وی در خصوص برنامه اجرایی کمربند حفاظتی در سال ۹۸ اظهار داشت: با توجه به اهمیت احداث کمربند حفاظت در مرز اراضی ملی و مستثنیات مسافت ۱۱۹ کیلومتر کمربند حفاظتی با اعتباری معادل ۱۴ میلیارد و ۲۸۰ میلیون ریال از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی پیش بینی و با تخصیص اعتبارات عملیات اجرایی شروع خواهد شد.

انتهای پیام / م

اجرای طرح حفاظتی اراضی ملی در پانزدهکیلومتر از اراضی استان سمنان

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.